  • Data: 2011-07-03 01:51:29
    Temat: Re: Tanie duże tanie auto - jakie ?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):

    > XM to auto dla świadomych użytkowników i tych, co mają budżet
    > zdecydowanie większy niż 7kzł rozciągnięty na 25kkm.

    XM odpada na bezpieczeństwo, podobno zawieszenie tanie jak się spierniczy,
    tańsze niż Safrane1 czy Infiniti Q45.

    > Omega zgnije szybciej niż oba w/w zaczną gnić.

    Omega nie, bezpieczeństwo, za małe, za lekkie, i full wypas to golas że hej.

    > Pozostaje jeszcze Renault Safrane V6 lub Peugeot 605 V3, oba 3l.
    >
    > Szczególnie to pierwsze po liftingu pasuje do wymagań, ale podaż
    > homeopatyczna...
    >
    > Również Lancia Kappa nie jest zła, zdecydowanie można też pomyśleć o
    > Nissanie Maxima czy Toyocie Camry.

    mam oba lancie k i safrane, już takich nie chce,
    toyota camry mnie odrzuciła (jeździłem 3000km modelem 2006 SYF
    gorsze niż Safrane mimo że 15lat nowsze).
    Maxime nie chce jeździłem nim 2000km (tz jakimś czymś na tej
    samej platformie, fotkę mu zrobiłem: http://www.imageupload.org/?
    d=D4F40E181 ) tez złe. Głośnie strasznie i złe - ale skrzynia super
    bez stopniowa, camry była cicha ale do 100km/h.

    > Sam osobiście wybierałbym między Safrane/Kappą a Camry/Maximą z 605tką
    > gdzieś po środku.
    >

    > Tak czy siak każdy samochód za 7kzł będzie wymagał doinwestowania... bez
    > dwóch zdań w szczególności takie z V6. I tego trzeba mieć świadomość.

    7k bez doinwestowania :) nawet mu oleju nie wymienie.
    (w aktualnym nie wymieniłem prawie 40kkm ;) )

    pozdrawiam.