  • 1. Data: 2011-07-02 20:52:10
    Temat: Tanie duże tanie auto - jakie ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Auto mi się "kończy" (coś się chyba urwało w zawieszeniu
    i mi znosi i ściąga przy prędkościach 30..50 i 150..170km/h
    oraz coś ze sprzęgłem/skrzynią czasami - raz na 50x muszę
    nacisnąć ze 2x sprzęgło bo bieg nie wchodzi lekko, i mi się
    zapchał odpływ wody czy coś gdzieś patyki naleciały do klimy).

    Chyba trzeba zmienić, jakoś tak się stało że kasy nie mam
    więc o phaetonie przez następne mieś nie myślę.

    Chce: tanie, duże, tanie, ciężkie, mocne, tanie, ciche, tanie.

    założenia:
    rocznik - 1994+
    ciche - czyli V8 lub V6. L4, L5, l6 odpada ?
    masa: 1.7tony+
    bezpieczeństwo: ****+
    zawieszenie: najlepiej aktywne
    cena: 7k pln ?
    mile widziany: memory z luterkami, gps, asr, esp, abs, ebd
    musowo jakiś komputer sprawdzający auto z lcd lub gadający.

    może być przetarty czy coś bo i tak nie znajdę
    czasu na naprawę ani umycie go.

    ma zrobić 25kkm, bez wymiany niczego.

    jakie modele brać pod uwagę ?

    Lancii K nie chce bo strasznie niebezpieczne, i słąbo skręca(nawet coupe).
    XM tez nie chce bo niebezpieczne.

    E38 i A8 - ktoś widział crash-testy bo się boje o bezpieczeństwo ?
    tylko cholera żadnego LS i Q45 nie widzę do kupienia z sensem,
    one były bezpieczne.

    Jakie modele są fajne i ciche ?
    aktualne mi się "rozpadnie" pewnie za chwilę, raczej mi
    nie odbije i nie wstanę i kupie phaetona.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-07-02 22:07:26
    Temat: Re: Tanie duże tanie auto - jakie ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Jakie modele są fajne i ciche ?
    > aktualne mi się "rozpadnie" pewnie za chwilę, raczej mi
    > nie odbije i nie wstanę i kupie phaetona.

    A to nie latwiej przefiltowac odpowiednio na alledrogo i szybciej.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-07-02 22:12:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 20:52:10 +0200, " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Chce: tanie, duże, tanie, ciężkie, mocne, tanie, ciche, tanie.

    Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:

    <http://allegro.pl/i1680599783.html>

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-07-02 22:30:01
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:
    >
    > <http://allegro.pl/i1680599783.html>

    Ciekawe ile OC za to trzeba zapłacić ;-p

    p.

  • 5. Data: 2011-07-02 22:43:29
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Na A8 i tak cie nie stac, bo kosztuje grubo wiecej niz 7k, a poza tym,
    to zacznij jezdzic komunikacja publiczna, bo samochody jak widac sa
    wybitnie nie dla ciebie.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-07-02 22:44:33
    Temat: Re: Tanie du?e tanie auto - jakie ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-02 22:30, Pawe? W. pisze:

    > Ciekawe ile OC za to trzeba zap?aci? ;-p
    >
    > p.

    a ile ma gwiazdek w euro NCAP

  • 7. Data: 2011-07-02 22:58:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 2 Jul 2011 22:12:53 +0200, Bydlę <p...@g...com>
    wrote:

    > Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:
    >
    > <http://allegro.pl/i1680599783.html>

    Popsuć chyba nie popsuje. A co będzie, jeśli zgubi?

    r.
    _____________

  • 8. Data: 2011-07-02 23:09:55
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-07-02 20:52:10 niejaki Michał napisał:
    > XM tez nie chce bo niebezpieczne.

    za 7 tysi to co się dziwisz?
    dołóż drugie tyle i możesz się zacząć rozglądac :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2011-07-02 23:18:49
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > za 7 tysi to co się dziwisz?
    > dołóż drugie tyle i możesz się zacząć rozglądac :)
    >
    > --

    A w tej cenie Volvo jakiegos nie kupi ;P ?

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2011-07-02 23:28:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 22:44:33 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > a ile ma gwiazdek w euro NCAP

    Na obydwa pytania nie znam odpowiedzi, ale w świetle poprzednich
    Michała poszukiwań:

    <http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/br
    owse_thread/thread/f30e7679f2c2e916/5a3b07c4847d0d01
    ?hl=en&lnk=gst&q=to++skot#5a3b07c4847d0d01>

    Jasne

    staje się, dlaczego obecne ściąga przy każdej prędkości.
    :-)

    --
    Bydlę