  • 1. Data: 2023-11-08 21:09:39
    Temat: Re: Taśma/folia, interconnect, 2.54mm
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 11/8/23 14:35, heby wrote:
    > Można gdzieś dostać tanio i mało zwykłe taśmy (konkretnie 24 ściezki)
    > typu FFC (lub podobne) 2.54mm rozstawu? Kilka (naście) cm.

    Elastyczne PCB (flex pcb) można zrobić za kilka $. Z producentów których
    sprawdziłem, najtaniej wypadło JLCPCB. Pewnie szybciej zaprojektujesz i
    zamówisz niż zajmie szukanie.

    Jacek

  • 2. Data: 2023-11-08 21:32:07
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/11/2023 21:09, Jacek Radzikowski wrote:
    > Elastyczne PCB (flex pcb) można zrobić za kilka $.

    To trochę inaczej. Chciałbym upublicznić mały projekcik retro. I
    zastanawiam się, jak najmniej intruzywnie wpiąc się w staroć, który ma
    takie gniazdo. Więc o ile ja bym pewnie zamówił, to sporo osób na tym
    etapie odpanie. Dlatego rozglądam się za gotowcem.

  • 3. Data: 2023-11-08 23:09:54
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 11/8/23 15:32, heby wrote:

> [...]
    > takie gniazdo. Więc o ile ja bym pewnie zamówił, to sporo osób na tym
    > etapie odpanie. Dlatego rozglądam się za gotowcem.

    Opublikuj projekt, z zestawem plików gotowych do produkcji. A dla tych,
    którzy nie bedą umieli sobie poradzić, możesz sprzedawać zestawi płytek
    na tindie.
    W niektórych firmach można opublikować projekt, z którego zamawia się
    pcb jednym kliknięciem (i autor chyba coś z tego dostaje), ale nie wiem
    czy jlcpcb oferuje coś takiego.
    Podanie linka do gotowej tasiemki to raczej będzie rozwiązanie
    krótkofalowe. Chińczyk jutro wyprzeda resztki tasiemek które kupił za
    grosze z jakiś odpadów, i znów będziesz szukać nowego źródła.

    Jacek

  • 4. Data: 2023-11-09 06:59:20
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 08.11.2023 o 21:32, heby pisze:

> [...]
    > takie gniazdo. Więc o ile ja bym pewnie zamówił, to sporo osób na tym
    > etapie odpanie. Dlatego rozglądam się za gotowcem.

    W zasadzie to jeżeli gniazdo nie jest zbyt długie to tasiemki 0.5mm
    powinny przypasować. A te są do dostania.

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2023-11-09 09:25:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/11/2023 06:59, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > W zasadzie to jeżeli gniazdo nie jest zbyt długie to tasiemki 0.5mm
    > powinny przypasować. A te są do dostania.

    24 piny. To się raczej nie uda ;)