  • 1. Data: 2012-10-14 13:40:04
    Temat: Telewizja internetowa
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Jak znaleźć kanały telewizji internetowej? Polskiej i zagranicznej?

  • 2. Data: 2012-10-14 14:00:08
    Temat: Re: Telewizja internetowa
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Jest coś takiego jak http://www.worldtv.pl

  • 3. Data: 2012-10-14 15:19:10
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Wystarczy poszukac jest tego w hooy

  • 4. Data: 2012-10-14 15:23:27
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    Jak dla mnie nie ma póki co jeszcze czegoś takiego jak telewizja
    internetowa.
    Póki co to są kwadraty internetowe.
    Jeżeli takie coś nie nadaje przynajmniej ze strumieniem 1Mbps to nie ma co
    mówić o tym, że to będzie tv przypominać.

  • 5. Data: 2012-10-14 17:20:15
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-14 15:23, jędrek pisze:
> [...]
    > Jeżeli takie coś nie nadaje przynajmniej ze strumieniem 1Mbps to nie ma co
    > mówić o tym, że to będzie tv przypominać.

    Etam... Telewizja jest telewizja. :-)
    Jak komuś brakuje bieżących programów informacyjnych (bo wszystko inne w
    sieci jest) to weeb.tv, justin.tv + jakiś tuner do cyfrowej naziemnej i
    wystarczy. Operatorzy niech zagryzają zęby :-)

  • 6. Data: 2015-02-22 13:06:21
    Od: 4...@g...com

    Darmowa tv online - http://frikotv.tk