  • 21. Data: 2010-01-19 14:43:19
    Temat: Re: Temperatury
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Pali się ogniem? Nie? No to w porządku.

    Co mi przypomina dialog z kiedys

    - komputer sie spalil, co mam robic?
    - ???
    - no smierdzialo cos od 2 tygodni a dzisiaj cos warknelo, zasmrodzilo i
    nie dziala...
    - od dwoch tygodni smierdzialo ze sie cos pali?
    - tak
    - no to sie spalilo na amen
    - no jakto tak, bez uprzedzenia!?

  • 22. Data: 2010-01-19 14:44:11
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > Nie wiem, czym odczytujesz te temperatury, ale najwyraźniej są tu źle
    > przypisane czujniki - 25 st. C. na procesorze przy temperaturze chipsetu
    > 44 st. C. wydaje się mało prawdopodobne. Tym bardziej, że AFAIK masz
    > Pentium 4?

    nie wiem, jak chipset, ale moj c2d ma 25 stopni ja kmalo robi :) No ale
    dalem tam niestandardowe chlodzenie :)

  • 23. Data: 2010-01-19 14:45:14
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Wiktor S. napisał:

    > Nie na tyle, żeby w to inwestować.

    Czasem wystarczy odkurzaczem odkurzyc troszke w kompie, zwlaszcza
    wszystkie dziurki i problem zniknie :)

  • 24. Data: 2010-01-19 15:01:48
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Wiesław pisze:

    > Temperatura pracy dysków zawiera się w przedziale 0-60 °C.
    > O co więc chodzi?

    O rozszerzalność cieplną materiałów i szlag trafi ci dysk od takich
    częstych zmian, dwa ze dysk który sie grzeje ma coś nie tak w temacie
    silnika/łożysk wiec nie jest do końca sprawny ja na gwarancje oddałem
    dysk o temp 55*C.

  • 25. Data: 2010-01-19 15:30:22
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    zielony bazyliszek pisze:

    > Czasem wystarczy odkurzaczem odkurzyc troszke w kompie, zwlaszcza
    > wszystkie dziurki i problem zniknie :)

    Czasami przy odkurzaniu mieszkania tak robię. W najbliższym czasie też
    przystawię rurkę.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-01-19 19:37:26
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Czasem wystarczy odkurzaczem odkurzyc troszke w kompie

    ..wciągając powierzchniowo lutowane rezystory i kondensatory.

    --
    Azarien

  • 27. Data: 2010-01-19 19:52:12
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    > ..wciągając powierzchniowo lutowane rezystory i kondensatory.

    jeszcze mi sie nei zdazylo, ale moze dlatego, ze nei ciagne pelna moca
    ssania po plycie ;)

  • 28. Data: 2010-01-19 20:02:27
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w
    wiadomości news:hj4d4h$b7e$1@atlantis.news.neostrada.pl...

  • 29. Data: 2010-01-19 21:02:12
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message

    > ..wciągając powierzchniowo lutowane rezystory i kondensatory.

    nie maja prawa odpasc jezeli sie o nie nie zachaczy

  • 30. Data: 2010-01-19 22:41:56
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Coś chyba kłamie ten Everest. Dopiero niedawno włączyłam komputer i
    > jest tak:
    >
    > Płyta główna 44 °C (111 °F)
    > Procesor 25 °C (77 °F)
    > Aux 37 °C (99 °F)
    > SAMSUNG SP2504C 38 °C (100 °F)
    >
    > A jakie temperatury są w normie?

    Czyli tak samo jak było.
    Grupowiczów dziwi temperatura procesora, bo jest znowu podejrzanie niska.
    Więc albo pomiary są zupełnie złe, albo któreś zamienione miejscami. 44°C
    dla procesora to byłaby norma - w każdym bądź razie procesor powinien
    zgłaszać NAJWYŻSZĄ wartość ze wszystkich, a nie najniższą.

    --
    Azarien