  • 31. Data: 2010-01-19 23:26:16
    Temat: Re: Temperatury
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Wiktor S. pisze:

    > Czyli tak samo jak było.
    > Grupowiczów dziwi temperatura procesora, bo jest znowu podejrzanie niska.
    > Więc albo pomiary są zupełnie złe, albo któreś zamienione miejscami. 44°C
    > dla procesora to byłaby norma - w każdym bądź razie procesor powinien
    > zgłaszać NAJWYŻSZĄ wartość ze wszystkich, a nie najniższą.

    Zainstaluję inny jakiś programik, a tego Everesta odinstaluję, bo z tego
    co widzę - kłamie.

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-01-20 06:54:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 00:26:16 +0100, Animka napisał(a):

    > Zainstaluję inny jakiś programik, a tego Everesta odinstaluję, bo z tego
    > co widzę - kłamie.

    A bios masz zainstalowany?
    --
    marcin

  • 33. Data: 2010-01-20 07:06:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 07:54:29 +0100, zly napisał(a):

    > A bios masz zainstalowany?

    Jezeli ma, to niech panel sterowania/dodaj-usun programy/bios hehe.

  • 34. Data: 2010-01-20 10:36:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    ie...
    > nie maja prawa odpasc jezeli sie o nie nie zachaczy

    Znajomy co pewien czas woził komputer na stację benzynową i kompresorem
    wydmuchiwał kurz. Do czasu jak po takim czyszczeniu komputer nie podniósł się.
    :)

  • 35. Data: 2010-01-21 23:15:11
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message news:hj6mr5$dkg$2@achot.icm.edu.pl...
> [...]

    > kurz. Do czasu jak po takim czyszczeniu komputer nie podniósł się. :)

    to sie moze zdazyc, kompresor to troche inna historia niz domowy odkurzacz
    i z naderwaniem jakiegos duzego kondensatora nie bedzie mial problemow

  • 36. Data: 2010-01-21 23:58:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.1.2010, Animka napisał(a):

    > "Zmierzyłam temperaturę", bo mi dysk ostatnio zaczyna być słyszalny (jak
    > długo pracuje). Słyszę mniej więcej takie odgłosy: u u u u....

    Przy którym 'u' jest najgłośniej?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 37. Data: 2010-01-22 00:10:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Michal Lukasik pisze:

    > Przy którym 'u' jest najgłośniej?

    Nie nabijaj się. Mam nagrać i gdzieś to zamieścić? Tego nie da się
    opisać słowami. Nie było go słychać, a teraz słychać.
    Widocznie zaczął się przegrzewać i stęka. Aplikacja dot dysku pokazuje
    komunikat, że dysk zdrowy.

    --
    animka

  • 38. Data: 2010-01-22 10:23:46
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-01-2010 o 16:01 Osadnik napisał na pl.comp.pecet:

    > O rozszerzalność cieplną materiałów i szlag trafi ci dysk od takich
    > częstych zmian, dwa ze dysk który sie grzeje ma coś nie tak w temacie
    > silnika/łożysk wiec nie jest do końca sprawny ja na gwarancje oddałem
    > dysk o temp 55*C.

    Od jakich zmian? Twój dysk będzie poprawnie pracował przy 30°C, a mój
    przy 50°C, dwa że jak nagle zaczyna rosnąć jego temperatura to wiadomo,
    że coś niedobrego dzieje się z dyskiem.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 39. Data: 2010-01-22 11:47:28
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Wiesław pisze:

    > Od jakich zmian? Twój dysk będzie poprawnie pracował przy 30°C, a mój
    > przy 50°C,

    No to powodzenia życzę, przy 50*C :-)
    Pleciesz jak zwykle.

  • 40. Data: 2010-01-22 12:07:21
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 22-01-2010 o 12:47 Dawid napisał na pl.comp.pecet:

    > No to powodzenia życzę, przy 50*C :-)

    Dziękuję. Jak również za bardzo rzeczową dyskusję.

    > Pleciesz jak zwykle.

    Niestety, ja Ciebie z braku percepcji nie wyleczę.

    --
    Wiesław
    Opera Mail