eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTempomat ekonomiczny (pasywny) › Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
  • Data: 2015-03-03 20:28:02
    Temat: Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-03-03 o 19:50, yabba pisze:
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:54f5fd48$0$2198$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    >> W dniu 2015-03-02 o 21:45, stryq pisze:
    >>>>>> To już syrenka i warszawa miały taki "tempomat".
    >>>>>> Wyciągało się według życzenia cięgno linki sprzężonej z pedałem gazu.
    >>>>
    >>>>> Miałem warszawiankę 223 i nie było czegoś takiego.
    >>>>
    >>>> W Syrenie było i w PF125 z 1972 też.
    >>>
    >>> Nic takiego w Syrenie 105 nie było.
    >>
    >> W 104 tez nie bylo ... no chyba ze skleroza :-)
    >>
    >> Ale cos mi chodzi po glowie ze w jakims samochodzie tak bylo ... Ursus ?
    >>
    >
    >
    > Ursusy na 100% miały ręczny gaz. :)
    > W samochodzie osobowym ręczny gaz widziałem w Fiacie 131 albo 132.
    >

    U mnie 2 z 3 szt. FSO125p miały ręczny gaz. OIDP oba cięgna, tj. ssania
    i gazu, były obok siebie gdzieś po prawej stronie pod kierownicą.
    Poldek, pomimo, że był w wersji GLS, to chyba nie miał.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: