  • Data: 2016-08-20 20:16:56
    Temat: Re: Tesla byłby zadowolony ;)
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 20 Aug 2016 19:01:18 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <57b88cde$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    od Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> :

    >Sprawa jest bardzo prosta. Mają wtyczkę do sieci prądu zmiennego, to
    >tak zasilają. Tacy to fachowcy. Kiedyś zadałem pytanie, czy ktoś
    >próbował zasilić sprzęt z sieci 3 fazowej, wiadomo, że po wyprostowaniu
    >tętnienia są małe nawet bez filtracji. To mnie prawie zakrzyczeli, bo
    >to transformator, bo nie każdy ma gniazdko 3 fazowe...
    >Ale całe pomieszczenia budują, żeby akustyka dobra była...
    >A to przecież prosty sposób, może dobry bo małe tętnienia i 300 Hz do
    >odfiltrowania, a może zły bo te 300Hz może bardziej słychać. Ktoś
    >mógłby spróbować.

    Ja nie jestem audiofilem ale wydaje mi się, że aufiofilskie kable,
    trafa, odtwarzacze CD i reszta aparatury powinna pracować w
    pomieszczeniu z helową atmosferą(albo nawet w pomieszczeniu
    schłodzonym do bardzo niskich temperatur za pomocą ciekłego azotu czy
    helu). Same głośniki powinny mieć nadprzewodzące cewki i
    nadprzewodzące magnesy.
    Zasilane to powinno być nie z akumulatorów(bulgot kwasu i ciamkanie
    żelu przenosi się na elektrony) lecz z baterii supercapów, oczywiście
    supercapy(koniecznie umieszczone w ciekłym helu) można ładować za
    pomocą tego słupa czy akumulatorów, trzeba jednak odczekać jakiś czas
    po ładowaniu, aby się rozbudzone w supercapach drgania prądu i sieci
    krystalicznych uspokoiły.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546