  • Data: 2019-09-03 22:28:16
    Temat: Re: Tesla po raz kolejny
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-09-2019 o 21:38, kk pisze:

    > Cała infrastruktura tak, ale kto każe całą angażować?

    Według opisu, normalna obsługa zamka wymaga do pracy:
    - apka na smartfonie
    - sieć GSM/LTE
    - sieć Internet
    - serwery Tesli
    - modem i komputer w samochodzie
    - silniczek lub elektromagnes w drzwiach.

    Awaria każdego elementu wymaga posługiwania się procedurą zapasową.

    Sam nadal nie wierzę, że jest to tak przekombinowane.

    yabba