  • 1. Data: 2019-09-03 18:47:22
    Temat: Tesla po raz kolejny
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni
    -w-samochodach-awaria-aplikacji/

    W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej
    klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.

    Wszystkiego najlepszego wierzącym w lepszość nowoczesnych
    rozwiązań.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-09-03 18:58:25
    Temat: Re: Tesla po raz kolejny
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 03-09-2019 o 18:47, RadoslawF pisze:
> [...]
    > klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.
    >
    > Wszystkiego najlepszego wierzącym w lepszość nowoczesnych

    Żeby WYJŚĆ z samochodu to trzeba mieć obowiązkowo telefon z aplikacją?

    yabba

  • 3. Data: 2019-09-03 19:15:28
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-03 o 18:58, yabba pisze:

    -w-samochodach-awaria-aplikacji/

    > Żeby WYJŚĆ z samochodu to trzeba mieć obowiązkowo telefon z aplikacją?

    Obowiązkowo trzeba mieć kartę. Telefon nie zawsze wystarczy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-09-03 19:16:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-09-03 o 18:47, RadoslawF pisze:

    > W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej
    > klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.

    Nie mają tam jakiś norm bezpieczeństwa? W razie pożaru rozumiem, że
    trzeba wybrać appkę "Wyp' w podskokach";-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2019-09-03 19:36:05
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 3 września 2019 11:49:09 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    > klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.
    >
    > Wszystkiego najlepszego wierzącym w lepszość nowoczesnych

    O lol...
    Szkoda slow...

  • 6. Data: 2019-09-03 19:50:38
    Od: p...@g...com

    E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać się do auta ?
    No i dlaczego zabraniacie lemingom być idiotami ? Jeśli ktoś chce im sprzedać auto
    które wymaga aby przed nim klęknąć i wyrzec magiczne zaklęcie niech je kupują ;-) są
    firmy które świetnie prosperują na bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest dla nas
    wszystkich lepiej ;-)

  • 7. Data: 2019-09-03 20:37:12
    Od: z <...@...pl>

    Chwila...
    W komentarzach pod artykułem jest zdjęcie mechanicznej klamki.
    Może amerykańskie zdegenerowane mózgi ;-) nie potrafiły jej znaleźć.
    Może ta klamka jest za dobrze ukryta.
    Może ...

    Ale... Jaka jest procedura wysiadania z auta? Naciska się
    przycisk/aplikację i drzwi się otwierają?
    Tak użytkują użytkownicy Teslę?

    Ja pier...ę

  • 8. Data: 2019-09-03 20:42:34
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 03-09-2019 o 19:50, p...@g...com pisze:
    > E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać się do auta ?

    A artykule jest napisane, że byli tacy, którzy nie mogli wyjść ze środka.

    "Niektórzy użytkownicy Tesli w Stanach Zjednoczonych, uwięzieni w swoich
    samochodach, zaczęli informować o problemie na Twitterze, kiedy okazało
    się, że kontakt z pomocą techniczną Tesli jest utrudniony."

    "Ci właściciele Tesli, którzy nie mieli w zwyczaju nosić przy sobie
    karty, ,,przyłapani" przez awarię, gdy byli wylogowani z aplikacji,
    stracili szansę na odblokowanie auta. Jeśli dodatkowo przebywali wtedy w
    środku, to nie mieli możliwości otworzenia drzwi. Pech."

> [...]
    zaklęcie niech je kupują ;-) są firmy które świetnie prosperują na
    bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest dla nas wszystkich lepiej ;-)

    Wsiadasz do nowoczesnego samochodu kolegi lub TAXI, a w przypadku "W"
    okazuje się, że nie możesz uciec ze środka, bo nie masz apki lub
    zasięgu. I jesteś zamknięty w pułapce. Takie coś nie powinno przejść
    homologacji.

    W każdym technicznym sprzęcie jest jakiś przycisk lub wajcha, który w
    możliwie najbardziej prymitywny i niezawodny sposób awaryjnie odcina
    zasilanie, wyłącza działanie lub umożliwia ucieczkę obsługi.

    Wiem, że klamka też może się zepsuć, ale samochód ma przeważnie co
    najmniej 2 drzwi, a system dźwigni od klamki do zamka jest statystycznie
    bardziej niezawodny od całej infrastruktury IT koniecznej do obsługi apki.

    yabba

  • 9. Data: 2019-09-03 20:42:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.09.2019 18:47, RadoslawF wrote:
    > https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni
    -w-samochodach-awaria-aplikacji/

    > W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej
    > klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.

    Pierdzielisz. Przecież mają klamkę, tylko trzeba czytać choćby skróconą
    instrukcję przed użyciem -
    www.google.pl/search?q=tesla+emergency+door+release

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2019-09-03 21:36:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-03 18:47, RadoslawF wrote:
    > https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni
    -w-samochodach-awaria-aplikacji/

    > W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej
    > klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.

    Po co mechaniczna klamka?