  • 21. Data: 2017-11-23 07:32:22
    Temat: Re: Test nawigacji w Auto Moto 12/2017
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-11-22 o 21:11, Slavekk pisze:

    > Mój
    > ;)

    No to jesteśmy policzeni :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2017-12-19 23:04:59
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 22 Nov 2017 07:45:54 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Niechybnie masz rację - mój, Poldka i jeszcze jakiś jeden :)

    Pewnie czasem mój Go na Androida ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2017-12-20 11:06:25
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    > Po prostu ludzi ena tym nie jeżdżą skoro jest darmowym Yanosik, i wcale im
    > sie nie dziwię.

    A ja się dziwię. Gdy kolejny raz przeciągnął mnie kilka kilometrów
    nieutwardzoną leśną drogą
    dałem sobie spokój z tym wynalazkiem. Parę dni temu jechałem ze znajomym i
    spotkała go
    podobna przygoda. Trasa z Kościerzyny do Bydgoszczy. Przed Tucholą
    niespodziewany
    off-road drogą budowaną pewnie jeszcze przez niemców :) To nie na moje
    nerwy.

    --
    Hinek

  • 24. Data: 2017-12-20 11:22:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Nov 2017 18:12:10 +0100, w <ouse1b$pbg$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Gdyby ni eten kod też bym na tym nie jeździł bo szkoda by mi
    > było kasy, jeździł bym na janosiku z powiadamieniami + WInCe z Mapa Map z
    > asytentem pasa ruchu.

    NE też ma asystenta.
    Poza tym mapy Mapamap to prehistoria :)

  • 25. Data: 2017-12-20 18:25:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-12-2017 o 11:06, Hinek pisze:

> [...]
    > niespodziewany
    > off-road drogą budowaną pewnie jeszcze przez niemców :) To nie na moje

    Ale czego się spodziewasz, że nawigacja naprawi błędy drogowców?
    Drogi w tej okolicy tak właśnie mają.

    Są też nowe, ale takich informacji do map się nie wysyła.

  • 26. Data: 2017-12-21 10:41:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Dec 2017 18:25:14 +0100, w <p1e6dq$8c0$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale czego się spodziewasz, że nawigacja naprawi błędy drogowców?
    > Drogi w tej okolicy tak właśnie mają.
    >
    > Są też nowe, ale takich informacji do map się nie wysyła.

    Jak najbardziej wysyła się infa o drogach gruntowych. To podstawowa informacja.

  • 27. Data: 2017-12-21 13:04:04
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > NE też ma asystenta.
    > Poza tym mapy Mapamap to prehistoria :)

    Pełna zgoda :).

    Endriu

  • 28. Data: 2017-12-21 13:13:35
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > A ja się dziwię. Gdy kolejny raz przeciągnął mnie kilka kilometrów
    > nieutwardzoną leśną drogą
    > dałem sobie spokój z tym wynalazkiem.

    Gadza się. Mnie ostatnio Yanosik chciał przepierdzielić jakimiś parejami leśnymi pod
    Pszczyną, remontują tam drogę E75:

    https://images82.fotosik.pl/945/88961690396f0de4.jpg

    Wszystkie nawigacje są zawodne, wiadomo te płatne z logiki powinny być bardziej
    dopracowane

    Endriu

  • 29. Data: 2017-12-21 15:17:33

    Thu, 21 Dec 2017 13:04:04 +0100, w <p1g807$q85$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Pełna zgoda :).

    Z ciekawości sprawdziłem. Mapamap to obecnie mapy Emapi (takie jak Naviexpert).
    Kiedyś korzystali z Imagisu, ale chyba doszło tam do jakichś fuzji.