  • 71. Data: 2017-11-04 22:47:25
    Temat: Re: Test tesli
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 28 Oct 2017 14:17:27 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    >O really?

    Szczególnie widać to w "Będzie Pan zadowolony". Diagnoza jest, tylko
    pomysłu na naprawę brak.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 72. Data: 2017-11-05 00:11:34
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu środa, 1 listopada 2017 09:18:50 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > chyba ze (czego przykladem jest moj sasiad) po niecalych 10kkm 'jedzie'
    > sie do aso wymieniac oba tylne lozyska

    Czyżby VW? Nowy VW Transporter i po ~10kkm słychać tylne łożysko.

  • 73. Data: 2017-11-06 16:17:54
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 30 Oct 2017 17:15:48 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Żona kupowała Happy Enda za 15 tys (nawet dwa bo jednego jej szybko
    >rozbili) coś koło roku 2000.

    Dwa lata wcześniej kupowałem CC700 i kosztował niecałe 20 tys. PLNów.

  • 74. Data: 2017-11-06 16:59:41
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.10.2017 o 16:15, Cavallino pisze:

    > Żona kupowała Happy Enda za 15 tys (nawet dwa bo jednego jej szybko
    > rozbili) coś koło roku 2000.

    na początku lat 90 (nie wiem, może rok 1990, może 1992 - można odszukać
    bo odsetki od lokat były na poziomie kilkunastu, blisko 20%) Fiat Uno
    kosztował niecałe 110 milionów. Do wyboru był trzydrzwiowy biały z
    uchylanymi tylnymi szybami lub taki sam tylko bez ;)
    Ojciec wyciągnął pieniądze z banku, pojechał do salonu, część pieniędzy
    została odrzucona 'bo może fałszywe' więc jeździł po sklepach je
    rozmieniać ;)

    Łukasz