  • Data: 2015-04-27 19:17:40
    Temat: Re: Tłoczone a wypalane
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-27 o 06:32, Kamil pisze:

    > To zależy od nagrywarki. Zawsze wypalam z najmniejszą dodtępną prędkością.
    Ale to też nie zawsze działa, bo okazuje się że niektóre barwniki użyte
    w płytach nie lubią zbyt niskich prędkości, wiem bo sam to ćwiczyłem,
    szczególnie paskudne były niebieskie z tego co pamiętam, dlatego potem
    nagrywałem zawsze z jakąś średnią prędkością 8,10 max 12 i wtedy płyty
    się najlepiej czytały, szczególnie dvd.

    --
    Pozdr

    Janusz_K