  • Data: 2014-09-03 09:24:41
    Temat: Re: To moze teraz pojedzmy troche po Windows Phone? ;]
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-03 01:34, A.L. wrote:

    > No bo nic ci sie nie podoba. Moze twoj wlasny system bedzie ci sie
    > podobal?
    >
    > A.L.

    Szanowny A.L. zadna z firm , ktorych to sprzety i systemy uzywam ne dala
    mi ich z dobrego serca. Za kazde urzadzenie musialem placic wiec
    spodziewam sie, ze urzadzenia te beda godnie reprezentowaly XXIw ;]
    A tu taki kwiatek jednego z wczesniejszych updateow iPada, ktory
    blokowal sie na ekranie blokady albo WP gdzie do "wczoraj" nie bylo
    managera plikow czy tez brak managera uprawnien w WP i Androidze
    przekladajacy sie na zgode na wszystkie bzdurne potrzeby aplikacji lub
    ich nie instalowanie...smartfony z niesamowitymi, jak sie czlowiek
    zastanowi mozliwosciami, i bateria trzymajaca kilka do kilkunastu godzin
    jesli zacznie sie z tych mozliwosci intensywaniej korzystac, ekrany
    urzadzen kieszonkowych bijace na glowe moje 24" LCD, sama kieszonkowosc
    smartfonow obecnie jest malo smiesznym zartem. A i Waldek ma sporo racji
    czepiajac sie MS, ktory powrocil ze swoim systemem do epoki kamienia
    lupanego. Dlugo by mozna wymieniac tego typu wspolczesne niedorobki i
    dziwne zachowania producentow czesto dalekie od szeroko pojetego dbania
    o wygode uzytkownika.
    A wychwalanie zalet wszelakich pozostawiam innym, sam wszystkiego nie
    ogarne ;]