  • 1. Data: 2020-04-13 22:22:09
    Temat: Toaleta mobilna
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Hej,

    Czy ktoś może polecić toaletę mobilną do samochodu? Bo zamknęli toalety
    na stacjach...

  • 2. Data: 2020-04-13 23:05:08
    Temat: Re: Toaleta mobilna
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 13 Apr 2020 22:22:09 +0200, kk wrote:

    > Hej,
    >
    > Czy ktoś może polecić toaletę mobilną do samochodu? Bo zamknęli toalety
    > na stacjach...

    http://www.andorracampers.com/fr/porta-poti-dometic-
    972-_590_109.html

  • 3. Data: 2020-04-13 23:22:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    https://zapodaj.net/0cdea70078593.jpg.html

  • 4. Data: 2020-04-14 00:31:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2020 22:22:09 +0200, kk napisał(a):

    > Czy ktoś może polecić toaletę mobilną do samochodu? Bo zamknęli toalety
    > na stacjach...

    Zamkneli ? Koniec cywilizacji :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-04-14 11:25:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 13.04.2020 22:22, kk wrote:
    > Hej,
    >
    > Czy ktoś może polecić toaletę mobilną do samochodu? Bo zamknęli toalety
    > na stacjach...

    Kupiłbym najtańszą toaletę turystyczną. Korzystałem kiedyś z zupełnego
    no-name, swoje funkcje spełniała i okazała się pojemniejsza, niż
    przypuszczałem. Tylko jak z niej korzystać w drodze? Iść w krzaki?

  • 6. Data: 2020-04-14 11:28:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 22:22, kk pisze:
    > Hej,
    >
    > Czy ktoś może polecić toaletę mobilną do samochodu? Bo zamknęli toalety
    > na stacjach...

    Poważnie piszesz? A MOPy na ekspresówkach/autostradach też?
    O stacjach wyguglałem, ale o mopach nie widzę informacji.

  • 7. Data: 2020-04-14 11:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Poważnie piszesz? A MOPy na ekspresówkach/autostradach też?
    >O stacjach wyguglałem, ale o mopach nie widzę informacji.

    Ja tam problemu nie widze - zalatwie sie za stacja :-)

    Ale co na to kobiety ?
    Czy o to chodzi - maja siedziec w domu i nie jezdzic ?

    J.

  • 8. Data: 2020-04-14 11:47:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-14 00:31, J.F. wrote:

    > Zamkneli ? Koniec cywilizacji :-)
    >
    > J.

    W sumie to rząd powinien mi zapewnić taką mobilną toaletę :-)

  • 9. Data: 2020-04-14 11:47:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-14 11:25, Uncle Pete wrote:

    > Kupiłbym najtańszą toaletę turystyczną. Korzystałem kiedyś z zupełnego
    > no-name, swoje funkcje spełniała i okazała się pojemniejsza, niż
    > przypuszczałem. Tylko jak z niej korzystać w drodze? Iść w krzaki?

    Ja trochę żartowałem

  • 10. Data: 2020-04-14 12:21:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-04-14 00:31, J.F. wrote:

    >W sumie to rząd powinien mi zapewnić taką mobilną toaletę :-)

    Ale musisz zlozyc podanie z uzasadniem, dlaczego wyjazd jest niezbedny
    :-P

    J.