  • Data: 2011-05-10 23:19:19
    Temat: Re: Toyota Corolla - ocena
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-10 20:44, Irokez pisze:
    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No jak zobaczyłem to szok.
    > Mam Ave rok starczą z przebiegiem 2x tyle i jest po prostu czysto.
    > Nie wierzę, że nawet przy wymianie oleju ktoś szmatą nie wyczyścił
    > pokrywy silnika przed wlaniem oleju. A jeśli nawet to po 2 tysiącach km
    > nie znikły by odciski palców wokół korka, który trzeba odkręcić przy
    > wymianie.

    Dokładnie. Dziwnie to wygląda. Obejrzałem zdjęcia dokładnie i wychodzi
    że faktycznie auto nie ma osłony dolnej silnika (u mnie jest i ma
    charakterystyczne szczątkowe "chlapacze" z przodu nadkoli, tu widać
    tylko te z tyłu. Może na zdjęciu nie widać. Ale nawet mimo to komora
    silnika i pokrywa faktycznie ubrudzone znacznie ponad normę.

    --
    MZ