  • Data: 2024-03-05 14:50:10
    Temat: Re: Trafo sieciowe 5 V minimum 5 VA
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Mar 2024 19:27:39 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > A na jakie? Mieszkam w miejscu, gdzie każdy sam sobie dzwonek
    > organizuje. Te nowe przeważnie bezprzewodowe na bateryjkę 1,5V.

    https://www.castorama.pl/search?term=dzwonek

    faktycznie, napiecia od 1.5 do 250 :-)
    Ale jak sobie wyselekcjonowałem te do 12V, to same bezprzewodowe
    lub przyciski wyskoczyly :-)

    "przewodowych" wyselekcjonowac nie potrafie, ale chyba wszyskie na
    230. Gdzies jeszcze są gongi.

    Ale ... taki np przycisk otwierania drzwi, podswietlany
    https://www.castorama.pl/elektryczny-przycisk-do-otw
    ierania-drzwi-blyss-d2-c/3663602631804_CAPL.prd

    napięcie 8V. Bateryjne. Głośność 78dB :-)

    Ciekawe, czy styki tez ma do 8V, czy 230 też może.

    > Chyba że o kościelne chodzi, co to teraz też na prund, bo nie
    > chce się kościelnemu za sznur ciągnąć.

    Jakos tak ... ale czy jeszcze są dzwony, czy juz "elektroniczne
    symulatory dzwonów"?

    Dzwon drogi, tradycyjny, no i jest na co zbierać :-)
    Za to trwałość duża :-)

    są chyba jedne i drugie
    https://www.rduch.pl/oferta/kuranty/dzwony-elektroni
    czne
    https://www.rduch.pl/oferta/dzwony/dzwony-koscielne

    cen nie podają, ale 100kg brązu musi swoje kosztować :-)
    ale są i takie po 20kg ...

    J.