  • Data: 2020-02-05 20:31:53
    Temat: Re: Trasa Tychy - Otwock
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 lutego 2020 13:22:02 UTC-6 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Zagwozdkę mam i może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
    >
    > Do tej pory (nie za często) jeździłem przez S1, dalej 91, przejazd na S8
    > i jestem w pobliżu W-wy.

    Ze jak? 91? a moze 1-ka? Siewierz-Czwa?

    > Teraz google proponuje mi wjazd na A1 i objechanie Częstochowy, a za
    > Piotrkowem już klasycznie S8.

    Aktualnie jak nie pojedziesz w szczycie i jak po autostradzie pojedziesz 90-100-110
    to oba warianty (autostrada i 1-ka) wyjda na to samo.

    > Co ciekawe zaproponował mi też trasę przez S7 i Jędrzejów, Kielce,
    > Radom... Zupełnie nie znam tej trasy.

    I to by mi przyszlo do glowy jako alternatywa. Ale polecic nie moge. Znaczy sie jest
    nietak zle ale jak gierkowki nikt nie rozkopal to czas przejazdu i spokoj na
    gierkowce beda sporo lepsze od 7-ki nawet w stanie na dzis.

    > Pytanie, czy A1 jest już zrobiona dookoła Częstochowy, czy przed
    > Piotrkowem nadal kilometrowe korki? Ktoś wie?
    > Wyjazd w sobotę w środku nocy (powiedzmy 4 rano), więc może nie będzie
    > tragedii na drodze? Doradźcie proszę.

    O tej porze nie bedzie.

    W sumie tak patrze i oba warianty maja wady i zalety. Jak nie pojedziesz to bedzie
    ok. Przez wawe nieco nadlozysz i przez miasto sie musisz przebic, przez kielce nie
    nadlozysz i wawe ominiesz ale potluczesz sie siodemka. Choc te tluczenie nie powinno
    byc upierdliwe.

    Zalezy od nogi. No i sprawdz na targeo gdzie sa roboty drogowe. Nie jestem na
    bierzaco.