  • 1. Data: 2020-02-05 20:22:09
    Temat: Trasa Tychy - Otwock
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Zagwozdkę mam i może ktoś będzie w stanie mi pomóc.

    Do tej pory (nie za często) jeździłem przez S1, dalej 91, przejazd na S8
    i jestem w pobliżu W-wy.
    Teraz google proponuje mi wjazd na A1 i objechanie Częstochowy, a za
    Piotrkowem już klasycznie S8.
    Co ciekawe zaproponował mi też trasę przez S7 i Jędrzejów, Kielce,
    Radom... Zupełnie nie znam tej trasy.

    Pytanie, czy A1 jest już zrobiona dookoła Częstochowy, czy przed
    Piotrkowem nadal kilometrowe korki? Ktoś wie?
    Wyjazd w sobotę w środku nocy (powiedzmy 4 rano), więc może nie będzie
    tragedii na drodze? Doradźcie proszę.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2020-02-05 20:31:53
    Temat: Re: Trasa Tychy - Otwock
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2020 13:22:02 UTC-6 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Zagwozdkę mam i może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
    >
    > Do tej pory (nie za często) jeździłem przez S1, dalej 91, przejazd na S8
    > i jestem w pobliżu W-wy.

    Ze jak? 91? a moze 1-ka? Siewierz-Czwa?

    > Teraz google proponuje mi wjazd na A1 i objechanie Częstochowy, a za
    > Piotrkowem już klasycznie S8.

    Aktualnie jak nie pojedziesz w szczycie i jak po autostradzie pojedziesz 90-100-110
    to oba warianty (autostrada i 1-ka) wyjda na to samo.

    > Co ciekawe zaproponował mi też trasę przez S7 i Jędrzejów, Kielce,
    > Radom... Zupełnie nie znam tej trasy.

    I to by mi przyszlo do glowy jako alternatywa. Ale polecic nie moge. Znaczy sie jest
    nietak zle ale jak gierkowki nikt nie rozkopal to czas przejazdu i spokoj na
    gierkowce beda sporo lepsze od 7-ki nawet w stanie na dzis.

    > Pytanie, czy A1 jest już zrobiona dookoła Częstochowy, czy przed
    > Piotrkowem nadal kilometrowe korki? Ktoś wie?
    > Wyjazd w sobotę w środku nocy (powiedzmy 4 rano), więc może nie będzie
    > tragedii na drodze? Doradźcie proszę.

    O tej porze nie bedzie.

    W sumie tak patrze i oba warianty maja wady i zalety. Jak nie pojedziesz to bedzie
    ok. Przez wawe nieco nadlozysz i przez miasto sie musisz przebic, przez kielce nie
    nadlozysz i wawe ominiesz ale potluczesz sie siodemka. Choc te tluczenie nie powinno
    byc upierdliwe.

    Zalezy od nogi. No i sprawdz na targeo gdzie sa roboty drogowe. Nie jestem na
    bierzaco.

  • 3. Data: 2020-02-05 20:41:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Olkusz-Wolbrom-S7-DK50 i już. Przy okazji omijasz Warszawę.

    Jedynka Częstochowa-Piotrków jest totalnie rozkopana i zwężona do 1 jezdni.

    Nie poleca się DK78 przez Szczekociny.

    MJ
    PS. Niby w nocy to wszystko jedno...

  • 4. Data: 2020-02-06 10:21:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-02-05 o 20:22, Irek.N. pisze:
> [...]
    > Piotrkowem nadal kilometrowe korki? Ktoś wie?
    > Wyjazd w sobotę w środku nocy (powiedzmy 4 rano), więc może nie będzie

    Na gierkówce za Częstochową jest masakra, może w nocy nieco luźniej. Ale
    ludzie bardzo narzekają, że po ciemku tam się bardzo źle jedzie, bo źle
    oznakowana jest ta droga.
    Ja bym pojechał na Jędrzejów - potem masz praktycznie do Grójca
    dwupasmówkę i dalej przez G. Kalwarię (most na Wiśle). Bo gierkówką
    dojedziesz koło godz. 8 w okolice Warszawy i to nie jest dobry pomysł,
    żeby pchać się przez miasto o tej porze.

    Poczytaj sobie ten wątek, pooglądaj zdjęcia...
    https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1539
    297&page=276
    T.

  • 5. Data: 2020-02-06 10:28:09
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-02-06 o 10:21, T. pisze:

> [...]
    > żeby pchać się przez miasto o tej porze.
    >
    > Poczytaj sobie ten wątek, pooglądaj zdjęcia...
    Przeoczyłem, że to w sobotę - wtedy tłoku na mostach nie ma.
    T.

  • 6. Data: 2020-02-06 11:33:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 05 Feb 2020 20:22:09 +0100, Irek.N.

    > Teraz google proponuje mi wjazd na A1 i objechanie Częstochowy, a za
    > Piotrkowem już klasycznie S8.

    Do Zatoru tak jechałem z Wawy i było w miarę optymalnie. Swoja drogą chyba
    się znowu tam wybiorę (dziecko potrzebuje emocji) ;) stąd się podłączę pod
    pytanie i może ktoś napisze czy S7 to już skończone po całości? Bo
    aktualnie właśnie gógle mi taką trasę poleca:

    > Co ciekawe zaproponował mi też trasę przez S7 i Jędrzejów,
    > Kielce, Radom... Zupełnie nie znam tej trasy.

    Ps. to możemy się zobaczyć u szwagra w sprawie paneli PV, bo łun z Otwocka
    jest. ;) Tylko maskę gazową trzeba zabrać ze sobą. Dobrze chociaż że
    opłaty klimatycznej za wjazd do tego "uzdrowiska" nie pobierają. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2020-02-06 12:50:56
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-06 o 11:33 +0100, Myjk napisał:
    > Tylko maskę gazową trzeba zabrać ze sobą.

    Lata temu, za taką wpadkę mój nauczyciel PO kazał milion pompek robić.
    Maski są, z reguły, przeciwgazowe.

    Mateusz

  • 8. Data: 2020-02-09 18:17:27
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Dziękuję wszystkim za informacje.

    Przejazd do Otwocka przez A1 (wylatuje się w Mykanowie omijając Siewierz
    i Cz-wę), Radomsko, PT, W-wę. Masakra, ruch niewielki, a i tak jechało
    się w sznurze zaraz po A1 aż do kawałek za PT, ale jechało się. Tylko
    drogi okropnie dziurawe na zwężeniach. Google stwierdzał co jakiś czas
    że droga zamknięta i sugerował zmianę... ale wszyscy jechali dalej.
    Warszawa tłoczna, ale większych korków nie było.
    Nie wyobrażam sobie jazdy w normalny dzień tygodnia tą trasą.

    Powrót około południa, ale przez Górę, Grójec, dalej Kielce, Jędrzejów,
    Zawiercie. Tylko fragment pod W-wą rozkopany, ale wyłącznie zmiany
    skrzyżowań na okrężne (jakaś mania widzę w tym rejonie), nic
    radykalnego. Trasa do Jędrzejowa nawet znośna, dalej już pojedynczy pas,
    ale ruch żaden. Jechało się bardzo przyzwoicie.

    Gdybym miał jeszcze raz jechać w tygodniu, to wyłącznie przez Kielce.

    Irek.N.