    From: ALGI <a...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Date: Sun, 4 Apr 2010 21:50:08 +0200

    Dnia Sun, 04 Apr 2010 20:33:15 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Popowo Toruńskie/Łysomice to właśnie ta obwodnica.
    > Tzn. cudów się nie spodziewaj po tej drodze, ale to tylko kawałek.

    Spoko - kiedyś jechałem do Muszyny i leciałem tylko żółtymi - byłem w szoku
    że praktycznie na drodze z Warszawy może z 5 dziur na całej trasie
    widziałem. Teraz często żółte drogi bywają lepsze niż czerwone, tam gdzie
    niedawno robili (UE trochę pewnie w tym pomogło funduszami
    strukturalnymi....)

    > Przez Brodnicę to już w ogóle najgorsza droga ze wszystkich.
    > Jak tamtędy to już przez Wąbrzeźno.

    OK - wezmę pod uwagę....

    > Było coś tam w zeszłym roku, nawet jednego razu sam budowany węzeł
    > ominąłem placem budowy (jak mnie na CB pokierowano), ale to było dawno
    > temu i już myślę że będzie normalnie.
    > Gdzieś w internecie są informacje o remontach na stronie GDDKiA.

    Termin znalazłem do 2012 ale to chyba chodzi o "całą" obwodnicę aby też
    Toruń okrążyć od wschodu do północy do żeby wylot do A1 był lepszy.

    Przy okazji znalazłem dzisiaj posta na forum Automapy, że wylotówka w tym
    kierunku się zapycha bo właśnie ciężarówki muszą ten remont omijać... ale
    to pisali o piątku 17:00....

    > Też szału nie ma. Kiedyś w sezonie urlopowym jechałem tamtędy 2h i na
    > obwodnicy przez CB wywołałem gościa z którym rozmawiałem jeszcze na DK7
    > i który pojechał przez Elbląg i Gdańsk - jechał tyle samo czasu.

    Ja generalnie miałem tak że za pierwszym razem NE kazał odbić w lewo jakies
    200m od ogona korka... więc było OK i przejechałem szybko...
    W następnym roku już korek zaczął się wcześniej więc w praktyce odbiłem w
    pierwszą w lewo i sobie przeliczył i dojechałem też OK. Może miałem
    szczęście.
    W tym roku nie wiem jak pojadę, choć pewnie polecę A1, ale jak bym jechał
    DK7 to miałbym okazje zobaczyć jak ten Comunity Traffic On-line działa...
    W Warszawie musze przyznać że nieźle sobie radzi...

    > No ja trasę Gdynia-Warszawa ćwiczyłem na różne sposoby, bo dość często
    > musiałem jechać. W dodatku byłem umówiony na konkretną godzinę.
    > Wyszło mi że ten wariant jest najpewniejszy.

    Może spróbuję w tym roku :)

    > W sezonie urlopowym odcinek Reda-Władysławowo potrafi zająć ponad 4h.
    > Wtedy lepiej pojechać na około
    > Chwaszczyno-Wejherowo-Krokowa-Kawria-Jastrzębia Góra-Władysławowo.

    Tak, to znam ale że zawsze jeździłem do Karwii to właśnie "lewą" stroną
    jeździłem....
    W tym roku kolega mnie namówił na Jastarnię więc zobaczymy co z tego
    wyjdzie ;-) ... zresztą muszę już Karwię zmienić bo byłem tam już z 7
    razy....

    > A stamtąd już 3h półwyspem jak z bicza strzelił i jesteś na miejscu ;)

    Ha ha!
    No właśnie się zastanawiam - co z tego że wyjadę o 6:00 z Warszawy jak tam
    dojadę później.
    Może Trójmiasto wtłoczy się tam rano, a ja przyjeżdżając po południu już
    jakoś się wtoczę w miarę sprawnie ? ;-)

    > Tyle że to bez CB to nie wyczujesz - warto mieć i się zapytać co tam
    > słychać na trasie.

    CB nie mam....... ale mogę od dwóch osób pożyczyć :)

    > Jak w wakacje jeździłem rowerem Gdynia-Hel-Gdynia, to samochody które
    > wyprzedziłem jadąc na półwysep nadal stały w korku jak wracałem...

    No to nieźle ~:-)
    Ile czasu zajmuje Ci taka przejażdżka Gdynia-Hel-Gdynia?

    Dzięki za cenne informacje.

    W pracy mam zwolenników DK7 jak i A1 - ja dotychczas zawsze DK7 jeździłem
    (no ok.. po prostu A1 nie było ;-).
    Aha.. jeden kolega jechał nad morze A1 ale wracał już DK7. Muszę go
    podpytać dlaczego zrezygnował z A1... podejrzewam że to pewnie suma
    składników "17,50zł + deptanie 160/180km/h = większe koszty". ;-)