  • 1. Data: 2015-01-14 09:54:57
    Temat: Trasa Warszawa - Żywiec
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Trasa Warszawa - Żywiec

    Musze się tam wybrać w weekend a jakoś tak że 2-3 lata nie jechałem w
    tamtym kierunku. Z Warszawy będę ruszał w sobotę koło 8.00-9.00 z okolic
    Ursynowa. Zwykle jechałem do Paiseczna, potem do Nadarzyna przez
    Magdalenkę i potem gierkówką Częstochowa/Mysłowice/Tychy/Bielsko Biała.
    No ale postraszono mnie że okolice Częstochowy to gwarantowany postój i
    podobno coś prze Mszczonowem od strony Warszawy. Poradzicie czy warto
    girekówką czy jakaś inna trasa bo tam korki znacząco wydłużą przejazd?

    Zdrówko

  • 2. Data: 2015-01-14 18:41:21
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Żywiec
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-01-14 o 09:54, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> [...]
    > podobno coś prze Mszczonowem od strony Warszawy. Poradzicie czy warto
    > girekówką czy jakaś inna trasa bo tam korki znacząco wydłużą przejazd?

    Jechałem gierkówką na święta 23.12. W Częstochowie (około 14-14:30)
    jakiejś tragedii nie było, przejechałem w miarę płynnie. Także polecam.
    Z tym że ja uciekłem z Warszawy POW - A2 - Wiskitki - Mszczonów -
    Gierkówka, bo bałem się że w Jankach będzie młyn. Nie wiem jak teraz
    droga 721, ale ze dwa razy się tam wpakowałem z niezły korek i już
    tamtędy nie jeżdżę.

  • 3. Data: 2015-01-15 09:24:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-01-14, o godz. 18:41:21
    spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > Mszczonów - Gierkówka, bo bałem się że w Jankach będzie młyn. Nie
    > wiem jak teraz droga 721, ale ze dwa razy się tam wpakowałem z niezły

    Ja będę ruszał ~7.00 rano w sobotę wiec raczej ani Puławska ani 721
    zakorkowana raczej nie będzie. A na 50-tce zwykle sporo TIR-ów więc nei
    wiem czy warto. Chyba jednak pojadę "klasycznie". Najbardziej bałem się
    Częstochowy ale jak to nie zwiększy czasu przejazdu więcej pół godziny
    to nie będę kombinował. Co prawda Google pokazuje alternatywę przez
    Radom/Kiekce/Jędrzejów/Zawiercie albo nawet przez Kraków do Głogoczowa
    i dalej na Sucha Beskidzką ale mam wrażenie  że ze względu na początek
    ferii w paru województwach zwłaszcza ta ostatnia trasa to nie najlepszy
    wybór.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2015-01-15 18:39:58
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-01-15 o 09:24, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> [...]
    > Ja będę ruszał ~7.00 rano w sobotę wiec raczej ani Puławska ani 721
    > zakorkowana raczej nie będzie. A na 50-tce zwykle sporo TIR-ów więc nei

    O tej porze w sobotę to nie ma co kombinować, będzie pusto. Częstochowy
    też się nie ma co obawiać, dzisiaj kumpel jechał z Gliwic i mówił że
    luzik był.