  • 11. Data: 2009-12-17 20:15:57
    Temat: Re: Trening POWOLNEJ jazdy
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Marcin N pisze:

    > Eee, od razu bym się podparł.

    Niekoniecznie,prędzej wyprostujesz,kręcąc małe kółka można śmiało na
    kolanie śmigać:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-12-17 20:17:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie,prędzej wyprostujesz,kręcąc małe kółka można śmiało na
    > kolanie śmigać:-)

    Ty byś się podparł kolanem, ja - stopą.
    ;)

  • 13. Data: 2009-12-17 20:20:10
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Monster napisał(a):

    > Niekoniecznie,prędzej wyprostujesz,kręcąc małe kółka można śmiało na
    > kolanie śmigać:-)

    powiedzcie mi, jak cwiczylem osemki to zzr 1100 to sie miescilem, ledwo
    ledwo w osemce, ale to bylo przed zrobieniem prawka, a teraz to mi za
    cholere nie wychodzi,wyjezddzam na kilometr, czy motocykl urosl, czy
    osemka zmalala, bo podobno ze wzrostem przelatanych km umiejetnosci
    rosna, hahahaha

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 14. Data: 2009-12-17 20:29:28
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości

    > Ty byś się podparł kolanem, ja - stopą.
    > ;)
    Ja ewentualnie głowicą:-)potrenujesz to zobaczysz,skuteczniejszy jest
    lekki ruch manetką i się prostujesz

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2009-12-17 20:57:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Gru, 20:34, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    > najlepsza,ale z kierą na ograniczniku:-)

    [...]
    > Dniepr z wozem

    Takiemu to łatwo powiedzieć. No i może jeszcze na śniegu?? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2009-12-17 21:05:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Michał V-R pisze:

    > powiedzcie mi, jak cwiczylem osemki to zzr 1100 to sie miescilem,

    Bo teraz masz wyremontowany i umyty i boisz sie ze go przewrocisz.

    ZX-y maja rewelacyjny promien skretu, gixer to ma taki ze musialbym
    osemke miedzy Zoliborzem a Wola narysowac :-)

    KJ

  • 17. Data: 2009-12-17 21:14:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > Bo teraz masz wyremontowany i umyty i boisz sie ze go przewrocisz.
    >
    > ZX-y maja rewelacyjny promien skretu, gixer to ma taki ze musialbym
    > osemke miedzy Zoliborzem a Wola narysowac :-)

    Aha, pewnie masz racje :-) i po remoncie promien skretu sie zwiekszyl -
    nowa panewka i zawory wieksza masa.

    a probowales osemke na kolanie zrobic?

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 18. Data: 2009-12-17 21:18:14
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    AZ pisze:

    > [...]
    >
    > Takiemu to łatwo powiedzieć. No i może jeszcze na śniegu?? ;-)

    Ano tak,już za tydzień wypad w góry,będzie się działo:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2009-12-17 21:19:04
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Marcin N"
    Co chwilę w ulicznej jeździe. Dziwne pytanie.

    Musisz mi to kiedys pokazac...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 20. Data: 2009-12-17 23:02:53
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Probowalem krecic we wrzesniu osemki Deauville'm.
    Nudzilo mi sie, wiec co. Ni ch..ja. Nie da rady.

    A wolna jazde trenuje... wlasnie przeciskajac sie w korkach,
    dojezdzajac do swiatel,
    ew. chwila lansu pod 2oo... ;-)

    --
    Lukasz B