  • 91. Data: 2011-06-03 15:02:01
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-03 08:18, Grzegorz Rogala pisze:

    > 1050.. na 120/70-17 i 180/55-17 i
    > zawiasie o skoku 10mm wiekszym niz Buza to moze byc wyzwanie ;))

    Ooo. Calkiem jak Buell Ulysses :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 92. Data: 2011-06-03 18:07:30
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-03 17:02, Kuczu pisze:

    > Ooo. Calkiem jak Buell Ulysses :)

    Hyhy, wiedziałem, że się z Ulyssesem wychylisz w tym wątku :)

    Pozdr
    DP

  • 93. Data: 2011-06-03 18:11:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-03 20:07, Don Pedro pisze:

    > Hyhy, wiedziałem, że się z Ulyssesem wychylisz w tym wątku :)

    Ojtamojtam. To dopiero jutro.

  • 94. Data: 2011-06-04 08:37:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 03-06-2011 13:10, de Fresz pisze:

    > Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentu
    > specjalnie mniej niż DRZta. Zresztą jeżdżę czasem z gościami na takich -
    > dają radę wszędzie, jak się trafi dobry zawodnik, to ja za nim nie daję
    > rady na 450. Osobiście wolę jeździć bardziej dołem i środkiem i nie do
    > końca mi odpowiada konieczność częstszego wahlowania biegami oraz
    > kręcenia do odcięcia, ale wyniki pomiarów czasu na różnych zawodach
    > dowodzą jasno, że jak się umie jeździć, to ćwiartką da się skopać tyłki
    > całej kupie gości na 450 czy 530.
    To co zgadzamy sie ze soba czy nie? ;) bo tak jak napisalem , wole
    nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym
    zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis dluugi
    podjazd sie trafi ;)

    > IMHO to wszystko zależ - co się umie, ile się waży, jakie się ma styl jazdy
    I cala dyskusja w pizdu :)

    > Też słyszałem takie legendy, ale nikt mi w realu tego nie potwierdził w
    > praktyce.
    Hm, raz jeden przyklad znam, zawory siadly w YZ.

    > A to trzeba było pisać, że masz własną klasyfikację ;-)
    Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro. W mojej definicji enduro to
    motocykl o nie wysilonym silniku, malo skomplikowanej budowie, z tlokiem
    wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie nalesniczki takie jak sa teraz,
    wygodny, niezawodny. Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym
    dniu jazdy to nie bedzie wymagal remontu polowy silnika ;)

    >Skoro była mowa o ciężkim terenie, to
    > popatrz na Erzberg, Hells Gate itp. imprezy, tam ćwiartek jak psów.
    az se poszukam klasyfikacji, wydawalo mi sie, ze w Erzbergu to wiekszosc
    pozycji punktowanych to +/- 400cm3..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 95. Data: 2011-06-04 19:47:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    No to juz oficjalnie:

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 96. Data: 2011-06-06 05:40:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:ise25i$t73$1@news.onet.pl
    > No to juz oficjalnie:

    Gratulacje!
    No, amerykańskie moto na pasku jednak.

    Zazdraszaczam, że aż zębami zgrzytam.

    --
    Jasio
    złom złom

  • 97. Data: 2011-06-06 06:18:18
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-04 21:47, Kuczu pisze:
    > Buell XB12X

    Znaczy sie zafascynowala Cie ta wielka tarcza z przodu ? :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 98. Data: 2011-06-06 09:42:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-04 10:37:18 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:

> [...]
    > nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym
    > zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis

    Zgadzamy się co do osobniczych preferencji, ale nie zgadzam się z Twoją
    tezą, że ćwiartka się nie nada. Co do podjazdów, pooglądaj sobie
    filmiki z Kielcbergu, niektóre tam były że ojajebie i ćwiary szły jak
    po maśle.

    > Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro.

    Są są, tylko ten sport jakby trochę się zmienił. To są wyczynówki i
    producentów najwyraźniej wali serdecznie, że amatorzy nierzadko nie
    potrzebują aż takiej ekstremy (grunt, żeby regularnie kasę w serwisach
    zostawiali). Ale za to da się nowymi sprzętami zapierdzielać znacznie
    szybciej i latać znacznie wyżej, niż było to możliwe te naście lat
    temu, gdy na rynku były motóry zgodne z Twoją definicją.

    > W mojej definicji enduro to motocykl o nie wysilonym silniku, malo
    > skomplikowanej budowie, z tlokiem wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie
    > nalesniczki takie jak sa teraz, wygodny, niezawodny.

    Poza niezawodnością, to obecnie najbliżej będą jakieś chińczyki ;-)

    > Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym dniu jazdy to nie
    > bedzie wymagal remontu polowy silnika ;)

    Bez przesady, moja Husqa po ponad 300 km offem w 2 i pół dnia siakoś
    się nie rozpadła. Gorzej było z moją dupą ;-)

    de Fresz

  • 99. Data: 2011-06-06 17:20:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-06 07:40, Jasio pisze:
    > Kuczu<q...@g...com> napisała rzekomo news:ise25i$t73$1@news.onet.pl
    >
    > Gratulacje!
    > No, amerykańskie moto na pasku jednak.

    Nie ma innej alternatywy ;)

    > Zazdraszaczam, że aż zębami zgrzytam.

    Twoj dentysta sie ucieszy, zarobi sobie na motocykl.

  • 100. Data: 2011-06-07 05:27:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:isj29t$sh4$1@news.onet.pl
    > Nie ma innej alternatywy ;)
    > Twoj dentysta sie ucieszy, zarobi sobie na motocykl.

    Jedź do Anglii, Twój dentysta już tam jest. ;)

    --
    Jasio
    złom złom