  • Data: 2019-10-23 00:53:41
    Temat: Re: Trójkołowiec lekki
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-22 23:55, Zenek Kapelinder wrote:
    > Praktycznie we wszystkich blokach jakie znam windy są na wysokim parterze i trzeba
    z 10 stopni rower wnieść.

    Co Ty gadasz, wszędzie podjazdy są.

    >Roznica pomiedzy kołem 8,5 cała a 12 cali jest taka że pierwszym daje się bez ryzyka
    wolno wjechac na krawężnik wysoki na 1,5 centymetra a drugim na dwu centymetrowy.

    Foldie ma amortyzatory.

    >Poza tym masa, napiecie akumulatora, moc wypychaja Twój na jezdnie.

    Nie bardzo. Mogę jechać równie dobrze po chodniku jak i po jezdni.
    Jezdnią tylko dzięki dobremu oświetleniu.

    >Ma Twój siodełko. Ale kosztuje 5,5 tysiaca. Moja hulajnoga jak dokupić do niej
    siodełko będzie kosztowała 2 tysiące.

    Foldie kosztuje 5, ale są mniejsze, jak ta twoja hulajnoga, co z 500$
    kosztują. Tej samej firmy, znaczy tej chińskiej co robi dla tej polskiej.

    > Co ma hulajnoga. Moja ma alarm i w przypadku kradzieży tak silne hamowanie
    silnikiem ze zlodziej musi ją nieść, wada jest wtedy niska waga. Ma swiatla w
    standardzie rowerowym plus światło stopu przy hamowaniu. Ma tempomat i odzyskiwanie
    energii przy hamowaniu. Jeszcze mnie z zadnego sklepu nie wyprosili. Jasne że mogą
    wyprosić, zabić też mogą. Jak uchwala takie prawo jak jest projekt o UTO to hulajnoga
    chwilowo bedzie najelastyczniejsza w możliwości poruszania się po mieście. W zasadzie
    ograniczyć może to stan dróg i chodników.

    Dlatego większe kółka lepsze są.

    > Na chodniku bedzie pieszym, na ścieżce rowerowej rowerem i pewnych przypadkach
    będzie pojazdem mogącym poruszać się po jezdniach. To Twoje to śmieszny motorower z
    wszystkimi tego konsekwencjami.

    Ale, że co? Zakup trafiony w 100%.

    > Chociazby taką że legalnie po chodniku nie wolno nim jezdzic. A z hulajnoga cały
    myk w tym ze chodnikiem można.

    Na razie to niczym nie można i wszystkim się jeździ.

    > Bardziej do kapitalizmu niz socjalizmu pasuje hasło ze byt kształtuje świadomość.
    Niedawno przeczytalem ze sa na świecie miasta w których tablice rejestracyjne się
    kupuje i są przypisane do ich właściciela.

    Oświęcim?

    > U nas idziesz do WK, płacisz jakas kwotę i masz tablice. A tam losowania jak w
    Lotto albo przetargi kto da więcej. Sprzedajesz samochod zdejmujesz tablice. Ale jak
    nabywca nie ma swoich to kupi ale na lawecie odjedzie. Napisali że tablice potrafią
    kosztowac do 150 tysiecy zlotych.

    Głupota jest argumentem za czym?

    > Rozwiazaniem może być zbiorkom, ale on też ma jakąś maksymalna przepustowość.
    Widzialem jak w Japonii do wagonów metra pracownicy wpychaja pasażerów zeby drzwi się
    zamknęły. Zeby transport w dużych miastach dzialal to musi być oparty na zbiorkmie i
    na innych pojazdach. Ale nie moga to byc samochody osobowe wielkości niedużych
    ciężarówek w których przecietnie jedzie 1,26 człowieka.

    No przecież mogą, widzisz to. I nic nie jest lepiej, nie ma Smartów, nie
    ma Twizy, niczego naprawdę małego. I jakoś żyjemy z tym.

    >Naiwniak powie za nas to nie dotyczy. W jakims rankingu najbardziej zablokowanych
    miast na świecie Łódź była na bardzo wysokim miejscu. Mnie to dotyczy.

    I co, kupisz sobie trójkołowca by jeździć w deszczowe poranki i wieczory?