  • 1. Data: 2013-12-17 11:51:18
    Temat: Tusze zamienniki
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Szukałem zamienników do Hp 10 - jest tego od groma. Używane były do tej
    pory ActiveJet - zachowywały się ok. Znalazłem też takie "marki" jak:
    Lambda, Printe, UPrint, Black Point, Actis, Wox, Expression, Accura,
    Onti,Uni-1 Oprócz tego marki dostępne tylko na allegro.
    Używał ktoś jakiegoś produktu z powyższych? Możecie coś polecić albo
    odradzić? Chodzi mi przede wszystkim o czarny - drukowanie tekstu i
    rysunków tech.
    Czy używanie na przemian oryginalnego tuszu z zamiennikami będzie lepsze
    niż tylko zamienniki? Kartridż jest osobno, głowica wymienna.

  • 2. Data: 2013-12-17 12:24:48
    Temat: Re: Tusze zamienniki
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    pueblo nabazgrał(a):

    > Szukałem zamienników do Hp 10 - jest tego od groma. Używane były do tej
    > pory ActiveJet - zachowywały się ok. Znalazłem też takie "marki" jak:
    > Actis,

    Actis to to samo co ActiveJet tylko gorszy sort.

  • 3. Data: 2013-12-17 22:20:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Lambda, Printe, UPrint, Black Point, Actis, Wox, Expression, Accura,

    Mam dostęp do Black Point i w mojej ocenie lepsze od AJ.

  • 4. Data: 2013-12-21 14:25:56
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 17 gru 2013 w
    news:52b02ca6$0$2172$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    Wygląda na to, że wszyscy jadą na oryginałach...

  • 5. Data: 2013-12-21 16:42:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-21 14:25, Użytkownik pueblo napisał:

    > Wygląda na to, że wszyscy jadą na oryginałach...

    Ci rozsądni jadą na laserowych.
    Ci mniej rozsądni na plujkach i sprzęcie z promocji
    od operatorów swojej komórki. Bo na starcie za darmo
    lub prawie za darmo. :(

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-12-21 17:23:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-21 16:42, RadoslawF pisze:

    > Ci rozsądni jadą na laserowych.
    > Ci mniej rozsądni na plujkach i sprzęcie z promocji
    > od operatorów swojej komórki. Bo na starcie za darmo
    > lub prawie za darmo. :(
    >

    > Pozdrawiam
    LOL
    Rozsądni na kolorowych laserach, dobre, dobre.
    Bogaci ci rozsądni.
    Co do czarno białych to zgoda.

  • 7. Data: 2013-12-21 17:34:06
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle RadoslawF napisał w sobota, 21 grudnia 2013 16:42:

    > Ci rozsądni jadą na laserowych.

    Ja np. jadę na InkAdvantage. Przy cenie ok. 40 zł za kartridż
    (w sklepie, bez szukania najniższej ceny) raz na kwartał mam małą
    motywację do kupowania zamienników - które zresztą do tej drukarki
    proponowano mi w dość porównywalnej cenie.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 8. Data: 2013-12-21 20:30:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-21 17:23, Dawid pisze:

    > LOL
    > Rozsądni na kolorowych laserach, dobre, dobre.
    > Bogaci ci rozsądni.
    > Co do czarno białych to zgoda.

    Zgoda, ale nie do końca.
    Mam kolorowy laser, bo używam go raz na 3 miesiące może.
    Zmuszony byłem wyrzucić drukarkę atramentową HP DeskJet 970c po tym jak
    oryginalne tusze HP kolorowe za ponad 300zł wyschły, bo sobie długo
    czekały na swoją kolej. A ich kolej naszła po tym jak zapakowałem
    nowiutki zestaw, podrukowałem kilka stron i nie używałem drukarki chyba
    z 5 miesięcy. No i nie udało się udrożnić dysz. Sumarycznie atrament
    kosztował mnie na samych tuszach grubo ponad 700zł podczas tylko
    dwukrotnej próby wydrukowania kilku kartek w kolorze. Jak było ich 10 to
    70zł/stronę kiepskiej jakości bo z zaschniętymi połowicznie dyszami. No
    tani ten atrament jak diabli.
    Po utylizacji w pełni sprawnej drukarki bez tuszy, kupiłem sobie Xeroxa
    Phaser 6125N za 105 funtów.
    3 lata już będzie jak go mam, miesiąc temu wymieniałem czarny toner
    startowy na nowy (znaczy się proszku za parę złoty dosypałem). Kolory
    jeszcze są.

    Kumpel który miał "kombajn" HP drukował raz na miesiąc faktury. Co
    miesiąc było chuchanie, przecieranie i inne czary.
    Ponieważ ma gdzie postawić też kupił xeroxa chyba serii 6800 (takie
    wielkie bydle) polizingowego. Do tej pory nawet nie zapiskała o toner.

    Aby mieć atrament trzeba chyba raz na tydzień jej użyć bo inaczej
    śmietnik z tego co widzę.

    Nie interesuje mnie, i też nie mówimy teraz w tym przypadku, o kwestii
    jakości zdjęć, bo tu w sumie nie ma co gadać. Laser jest w tyle. Ale ja
    zdjęcia tylko w labie robię.

    Irokez

  • 9. Data: 2013-12-21 22:18:03
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Witaj pueblo, 17 gru 2013 w
    news:52b02ca6$0$2172$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    >Wygląda na to, że wszyscy jadą na oryginałach...

    Albo nikt już nie kupuje hp :P

  • 10. Data: 2013-12-22 10:15:38
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Santana, 21 gru 2013 w news:l950i6$11h$1@usenet.news.interia.pl
    napisałeś/aś:

    > Albo nikt już nie kupuje hp :P

    Pytałem o opinie o firmach robiących zamienniki - nie o zamienniki HP