  • 11. Data: 2013-12-22 17:32:03
    Temat: Re: Tusze zamienniki
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 22 Dec 2013 09:15:38 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    >Pytałem o opinie o firmach robiących zamienniki - nie o zamienniki HP

    A jakie to ma znaczenie? Przecież zdecydowana większość pochodzi z tej
    samej, chińskiej manufaktury.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2013-12-23 09:39:53
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj jerzu, 22 gru 2013 w news:tu4eb95gfu8ottrp206l4ura13afpthv0f@
    4ax.com napisałeś/aś:

    > A jakie to ma znaczenie? Przecież zdecydowana większość pochodzi z tej
    > samej, chińskiej manufaktury.

    Tak, zakładałem taką możliwość. Ale liczę, że firma która sprzedaje swoje
    produkty w "poważnych" sklepach czy sieciach dba o jakość. Wiem, że
    mógłbym kupić atrament w butli - tak naprawdę niewiadomego pochodzenia,
    choć teoretycznie możliwe, że ten sam co w "firmowanych" zamiennikach -
    jednak nie mam możliwości tego zweryfikować, a taka firma mam nadzieję
    ma. Stąd moje pytanie na zasadzie - które firmy jednak mają "markę" albo
    tylko udają że mają. Sugerowanie się ceną nie zawsze wystarczy.

  • 13. Data: 2013-12-23 10:48:27
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    jerzu nabazgrał(a):

    > A jakie to ma znaczenie? Przecież zdecydowana większość pochodzi z tej
    > samej, chińskiej manufaktury.

    2 czy 3 fabryk jeśli chodzi o ścisłość :)