eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić › Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
  • Data: 2016-11-29 12:16:41
    Temat: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-28 o 22:56, Cavallino pisze:

    > Zrezygnuj z tego zamówienia i kup je tam, gdzie mają od ręki.
    > 1000 km w obecnych warunkach na letnich to proszenie się o kłopoty,
    > założenie dwóch zimówek to jeszcze gorszy pomysł.

    do jakiego samochodu?
    od 3 sezonów jeżdżę tak, ze zimówki zakładam na przednie na tylko. auto
    to astra g kombi, wyłącznie podsterowna, tył wpada w poslizg tylko przy
    zaciągniętym ręcznym. jeżdżę tym autem od 12 lat, zrobiłem dobrze ponad
    200kkm i mogę śmiało powiedzieć, że w tym przypadku to rozwiązanie
    sprawdza się tak jak powinno.

    A.