eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTypowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu? › Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
  • Data: 2018-06-21 14:48:00
    Temat: Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pgg43m$fl7$...@d...me...

    >Ten górny jest pusty, bo w czasie programowania CPU też "myśli" że
    >ma jedną kostkę 16 bit, więc nic nie wystawia do zapisu na D16..D31.

    Ale ten algorytm programowania nie jest jakis bardziej skomplikowany ?
    I czy w efekcie nie bedzie zepsuty w takim ukladzie ?

    >A więc górny flash podczas odczytu forsuje FFy ale CPU pewnie
    >chce ustawiać 00 bo mam jakieś 1.5V tak na oko :-)

    Troche by mnie zdziwilo, gdyby w czasie odczytu dolnych bitow, uP
    ustawial górne na 0.

    A propos - sprawdzales to na nowej plycie ?
    Moze kostka jakos walnieta ? np nie potrafi 3.3V dac ?
    I niekoniecznie flash - moze wlasnie RAM ...

    J.