  • Data: 2011-04-14 07:54:00
    Temat: Re: UKE jest niepoważne
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Apr 2011 08:27:23 +0200, crazy bejbi napisał:
    > W dniu 2011-04-14 06:23, icek2 pisze:
    >
    > UKE jest niepoważne - nie mówię o weryfikatorze, ale ja dostałem wczoraj
    > maila żeby uzupełnić jedną rzecz w formularzu F06 który wysłałem do 31
    > marca .... dostałem info mailem 13tego wczesnym popołudniem, że mam
    > uzupełnić do 15tego. Mają zatem terminy lepsze niż Urząd Skarbowy, który
    > wysyła wezwania do korekty w ciągu 7 dni od otrzymania. A tutaj dwa dni
    > !! Aż się zagotowałem.

    Ja sie ciągle zastanawiam - ile jeszcze zniosą operatorzy.
    Działania UKE są nieskoordynowane i chaotyczne. Że czepie się znów inwentaryzacji.
    Wystarczyło w styczniu rozesłać informację o zakresie potrzebnych danych z informacją
    że pod koniec marca przyjdzie wezwanie. Wtedy można by spokojnie się do tego
    przygotować.
    Teraz sytuacja jest taka, że odpowiedzi UKE (telefoniczne) są sprzeczne z
    instrukcjami
    do inwentaryzacj.
    Problem jest taki że urzędnik może wszystko, mnie na przykład UKE zniknęło 2 tygodnie

    urlopu; pół biedy ja ale dzieciakom było to wytłumaczyć dość trudno...

    Ale wracając do sedna, operatorów jest w Polsce jest ok 4000, jestem ciekaw
    kiedy organizacje KIKE, INETgroup, PIKE zorganizują protest przeciwko
    bezmyślnośći urzędników i zafundują userom "tydzień bez internetu" - oczywiście
    odpowiednio ich informując.

    Ja zdaje sobie sprawe, że UKE robi co musi, ale można to było przemyśleć i zaplanować
    i niczego innego się nie czepiam.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB