    From: agent73 <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: UPC mnie w bambuko zrobilo...
    Date: Tue, 13 Apr 2010 17:40:47 +0200

    On Mon, 12 Apr 2010 22:24:24 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >PS. A moze taki klucz do skrzynki to kazdy moze miec? Ale jakos
    >zadnego sasiada o takie dowcipy nie podejrzewam...

    U kumpla, co ma od lat pakiet minimum, czy jak to się tam zwie (parę
    kanałów zmiast anteny zbiorczej) nagle pojawił się pełny pakiet, tuż
    przed świętami. Myślał, że to może jakaś promocja na święta coby
    zachęcić do wykupienia pełnego, ale póki co jest nadal. Nic tylko się
    cieszyć :-)
    W tym całym UPC to tam muszą mieć, to cytat: "niezły burdel" ;-)
    --
    A.