    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UPS a moc bierna
    Date: Mon, 25 Sep 2023 15:35:45 +0200

    On Mon, 25 Sep 2023 09:31:48 +0200, Myjk wrote:
    > Mon, 18 Sep 2023 15:20:32 +0200, J.F
    >
    > Ale teraz się zmieniło i dominuje bierna.Jak już wspominałem u kolegi
    > czynna zużyta ~200, indukcyjna pojedyncze cyfry raczej poniżej 5, biernej
    > nawalone ~350.

    Ok, ale jak pisałem - niechęc jest bardzo stara.
    Z czasow jeszcze, jak dominowała indukcyjna.

    > Konkretnie czego nie rozumiesz?

    Jak to generowanie mocy biernej ma obnizyć napięcie.
    Tzn cos tam niby rozumiem, ale przydałby sie konkretny przykład
    z danymi.

    A moze chodzi o to, zeby im nie wciskac mocy czynnej - za bierną
    przecież nie zapłacą :-)

    J.