  • 1. Data: 2018-08-23 22:59:10
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-23 o 15:37, BQB pisze:
    > ------
    Coś mi się zbiesiło, i ten Twój post stał się z nagła pusty, a chciałem
    pójść za Twoją radą!
    Czy mógłbyś (albo ktokolwiek tego posta widzi) ponowić / zacytować go w
    całości, bardzo będę wdzięczny!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 2. Data: 2018-08-23 23:26:16
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-23 o 22:59, BaSk pisze:
    > Coś mi się zbiesiło, i ten Twój post stał się z nagła pusty, a chciałem
    > pójść za Twoją radą!
    > Czy mógłbyś (albo ktokolwiek tego posta widzi) ponowić / zacytować go w
    > całości, bardzo będę wdzięczny!

    już sobie poradziłem, wystarczyła chwila namysłu...