  • Data: 2017-12-06 21:44:50
    Temat: Re: US Army.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Dec 2017 12:44:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > https://www.youtube.com/watch?v=s4YnlsiRM_I
    > https://www.youtube.com/watch?v=SK3lpK_rPE4
    >
    > albo tych blokad tam za malo, albo nie potrafia wlaczyc, albo my nie
    > doceniamy blota w kontekscie ciezkiej ciezarowki, bo jakos kiepsko mu
    > idzie.

    Ten ma włączoną blokadę międzyosiową, ale nie ma włączonego napędu 8x8
    (napędzany jest tylko tył).

    Z tego co doczytałem, przód załącza się razem z przełączeniem skrzyni w
    tryb niski.
    Mając autmatyczną skrzynię biegów z hydraulicznym konwerterem, kierowca
    może nie odczuwać potrzeby zapięcia redukcji i tym samym jedzie z napędem
    tylko na tył.

    Nie ma cudów - ciężarówki do jazdy w terenie muszą mieć jakąś formę
    skutecznej blokady dyfrów (automatyczna, manualna czy chociaż dyfry o
    ograniczonym poślizgu).
    Wtedy wszystkie koła się kręcą na raz i można jeździć w terenie:
    https://www.youtube.com/watch?v=c2FC-AJ-P_Y
    https://www.youtube.com/watch?v=Xrra4KFS_rY

    Na otwartych dyfrach taka ciężarówka jest bez szans w sytuacjach jak w tej
    u nas na drodze - zjazd na pobocze nawet dwoma kołami i koniec.