    Date: Thu, 26 Apr 2012 15:12:27 +0200
    From: Miroo <m...@R...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: UWAGA PIRAT

    W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:
    > W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
    > sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
    > programu? Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
    > niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?). Mało tego widać, jak
    > policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,
    > widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym, czy w końcu nie zachowuje
    > bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu. Jakoś "głos" nie
    > zwraca uwagi także na fakt, że ograniczenie do 50 na prostej
> [...]

    A mnie wkurza w tym programie jak policjanci się płaszczą i wręcz
    przepraszają gościa, który jechał 130/50 (w terenie zabudowanym), że nie
    mogą mu dać mandatu 400zł tylko 500zł. Już nie mówię, że mają go rzucać
    o ziemię (chociaż czasem przydałoby się), ale trochę szorstkości i
    twardej stanowczości by nie zaszkodziło.

    A z tych programów to zdecydowanie bym wolał obejrzeć zatrzymania, które
    nie zostały (i nie zostaną) pokazane :) Na pewno trafiają się im jakieś
    gwiazdy, lokalni bonzowie tfu, biznesmeni, władza, a nawet szeregowi
    mundurowi, a w programie jakoś ich nie widać.

    Pozdrawiam
    Miroo