  • 1. Data: 2012-04-26 14:38:53
    Temat: UWAGA PIRAT
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
    sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
    programu? Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
    niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?). Mało tego widać, jak
    policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,
    widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym, czy w końcu nie zachowuje
    bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu. Jakoś "głos" nie
    zwraca uwagi także na fakt, że ograniczenie do 50 na prostej
    trzypasmowej drodze bez przejść i skrzyżowań w zasięgu wzroku to jakiś
    absurd rodem jeszcze z PRL, kiedy auta na Polskich drogach nie miały ani
    systemów wspomagających kierowce, ani porządnych hamulców. Nie wspomina
    też o pseudo zabudowanych obszarach, które takimi są tylko z nazwy. Więc
    skąd taka popularność tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
    rodaka?

  • 2. Data: 2012-04-26 14:45:42
    Temat: Re: UWAGA PIRAT
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:
    > W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
    > sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
    > programu?

    Jaka popularność? Obejrzałem ze 3 razy i zawsze omijam szerokim łukiem.
    nie pasi mi konwencja. Żałosny prymitywizm. Za to uwielbiam Fanów
    czterech kółek :-)

  • 3. Data: 2012-04-26 14:45:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

> [...]
    > absurd rodem jeszcze z PRL, kiedy auta na Polskich drogach nie miały ani
    > systemów wspomagających kierowce, ani porządnych hamulców.

    Wtedy to akurat w takich miejscach było 70/80. To akurat efekt
    odmóżdżenia ostatnich lat.

    > Więc
    > skąd taka popularność tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
    > rodaka?

    Zaraz Ci PMS-owi trolle napiszą, że "twarde prawo ale prawo" i Ty nie
    jesteś od oceniania czy ograniczenie do 30 km/h w lesie ma sens czy nie,
    natomiast polucjanci nie muszą się stosować do żadnych przepisów za
    sprawą "kontratypu podstawowego".

  • 4. Data: 2012-04-26 15:12:27
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

> [...]
    > też o pseudo zabudowanych obszarach, które takimi są tylko z nazwy. Więc
    > skąd taka popularność tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda

    A mnie wkurza w tym programie jak policjanci się płaszczą i wręcz
    przepraszają gościa, który jechał 130/50 (w terenie zabudowanym), że nie
    mogą mu dać mandatu 400zł tylko 500zł. Już nie mówię, że mają go rzucać
    o ziemię (chociaż czasem przydałoby się), ale trochę szorstkości i
    twardej stanowczości by nie zaszkodziło.

    A z tych programów to zdecydowanie bym wolał obejrzeć zatrzymania, które
    nie zostały (i nie zostaną) pokazane :) Na pewno trafiają się im jakieś
    gwiazdy, lokalni bonzowie tfu, biznesmeni, władza, a nawet szeregowi
    mundurowi, a w programie jakoś ich nie widać.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 5. Data: 2012-04-26 15:30:21
    Od: "Barcio" <y...@N...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    >W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT ...

    Obejrzałem kilka odcinków i napisałem do nich z propozycją dokonania
    pomiarów szybkości samochodów prywatnych którymi policjanci wracają z pracy
    do domu. Niestety nie otrzymałem odpowiedzi.

    Pzdr

  • 6. Data: 2012-04-26 15:53:41
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    Jeszcze jedno - czy jest taki przepis, który pozwala im łamać przepisy
    ruchu drogowego, gdy samochód policyjny nie jest pojazdem
    uprzywilejowanym? Czy jest taki przepis, który pozwala kamerzyście TVN
    Turbo nie zapinać pasów?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 7. Data: 2012-04-26 15:54:55
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Obejrzałem kilka odcinków i napisałem do nich z propozycją dokonania
    > pomiarów szybkości samochodów prywatnych którymi policjanci wracają z
    > pracy do domu. Niestety nie otrzymałem odpowiedzi.

    No jak, przecież oni są ciągle na służbie więc im wolno nie tylko
    przekraczać ale i jeździć bez PJ. /dziś było w tvn24 o pani aspirant co od
    dwóch lat nie potrafi zdać egzaminów, a komendant nie widzi w sumie w tym
    problemu bo przecież jak zda to będzie miala/

  • 8. Data: 2012-04-26 16:29:03
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:
    > Więc skąd taka popularność tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
    > rodaka?

    tez sie dziwie, o wiele ciekawsza i znacznie bardziej merytoryczna jest
    stop drogowka na tv 4.
    http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ

  • 9. Data: 2012-04-26 16:34:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 26 Apr 2012 14:38:53 +0200, anacron wrote:

    > W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
    > sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
    > programu?

    Z moich obserwacji dyskutujących na temat tego programu wychodzi że ludzie
    to oglądają tylko po to żeby się podenerwować na policjantów i narratora.

    Ten program naprawdę możnaby prowadzić bardziej rzeczowo i obiektywnie, ale
    sądzę że włąśnie wtedy straciłby swoich widzów :)

    Coś jak te polsatowskie programy co to opowiadają o jakiś ludzkich
    "dramatach" na wakacjach czy coś...

  • 10. Data: 2012-04-26 17:53:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 15:12, Miroo pisze:
> [...]
    > o ziemię (chociaż czasem przydałoby się), ale trochę szorstkości i
    > twardej stanowczości by nie zaszkodziło.

    Widzisz ja znam przypadek z drugiej strony, po tym jak udowodniłem
    policjantowi, że nie czytał instrukcji urządzenia, które trzyma w ręku
    zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
    gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.