    From: adam <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Date: Wed, 18 Jan 2017 17:15:24 +0100

    W dniu 2017-01-16 o 16:08, LordBluzg(R) pisze:
    > Mnie zaciekawiło że od jakiejś aktualizacji NIE włączony Yanosik, żre
    > baterię w tle na poziomie kilku procent, czyli jakby działa sobie,
    > pomimo że nie włączony. Chyba jednak odinstaluję bo nie lubię jak ktoś
    > mnie śledzi, jesli tego nie chcę. Mało używam Yanosika więc żadna strata.

    Dokładnie to samo u mnie. Wyłączam, ubijam na siłę poprzez "Wymuś
    zatrzymanie", a za 5 minut i tak chodzi. Ściągnąłem Permission Manager i
    cofnąłem mu zgody na niektóre procesy, ale niewiele to dało.
    Dziś np od rana mi się nie uruchomił, ale wczoraj to do południa zeżarł
    całą baterię, nie dał się wyłączyć.
    Ktoś, gdzieś napisał, że takie coś może mieć związek z nowym
    Marshmallowem, jest jakiś błąd. Ja bym to potwierdził, bo u mnie zaczął
    wariować jakoś tak wtedy, gdy zainstalowałem Marshmallowa. Ale czy to
    prawda?