  • Data: 2014-04-25 11:53:39
    Temat: Re: Ubezpieczenie na wakacje
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-24 07:07, mz pisze:

    > ----------- Jadę Zafirą z 2003 r. Nie boję się tylko nie uśmiecha mi się
    > szukać warsztatu, hotelu gdzieś tam w Polsce (by nie powiedzieć na
    > zadupiu bo kogoś jeszcze obrażę). Dzwonię przyjadą naprawią itd.

    i jeszcze za naprawę nie zapłacisz? :) jak znajdziesz takie
    ubezpieczenie to daj znać, kupię rzęcha i pojadę w Polskę, niech
    wyremontują mi go za darmo :)
    chyba że chcesz płacić za pomoc w znalezieniu - za 100zł mogę sprzedać
    ci NicCasco być dla ciebie pod telefonem i w razie czego znaleźć ci
    warsztat i hotel (jak znajdziesz 10 znajomych którzy zapłacą mi po
    100zł, to będziesz miał u mnie NicCasco za free :)

    Łukasz