  • 1. Data: 2014-04-23 09:37:18
    Temat: Ubezpieczenie na wakacje
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Wybieram się w Polskę w tym roku na wakacje i zacząłem się zastanawiać nad
    wykupieniem dodatkowego ubezpieczeni na czas podróży lub na max 2 - 3
    miesiące. Czy znacie jakiegoś ubezpieczyciela, który miałby w swojej
    ofercie takie autocasco w swojej ofercie ? Zepsuje się samochód gdzieś na
    pustkowiu dzwonie przyjadą wezmą na lawetę i naprawią (jak się da to na
    miejscu) w między czasie dadzą jakiś hotel. Ot marzenie .... ;)

  • 2. Data: 2014-04-23 22:00:31
    Temat: Re: Ubezpieczenie na wakacje
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pustkowiu dzwonie przyjadą wezmą na lawetę i naprawią (jak się da to na
    > miejscu) w między czasie dadzą jakiś hotel. Ot marzenie .... ;)
    Nie obraź się. Zamiast ubezpieczenia bym zrobił przegląd samochodu. Cała
    Polska wte i wewte to półtora tys km. Taką trasę robię co pare miesięcy a
    kiedyś dużo częściej. Czym Ty jeździsz, że się boisz? Zobacz to
    http://www.starter24.pl/.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 3. Data: 2014-04-24 07:07:50
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    Polska wte i wewte to półtora tys km. Taką trasę robię co pare miesięcy a
    kiedyś dużo częściej. Czym Ty jeździsz, że się boisz? Zobacz to

    -----------
    Jadę Zafirą z 2003 r. Nie boję się tylko nie uśmiecha mi się szukać
    warsztatu, hotelu gdzieś tam w Polsce (by nie powiedzieć na zadupiu bo kogoś
    jeszcze obrażę). Dzwonię przyjadą naprawią itd.

  • 4. Data: 2014-04-24 10:46:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 07:07:50 UTC+2 użytkownik mz napisał:

    > Jad� Zafir� z 2003 r. Nie boj� si� tylko nie u�miecha mi si� szuka�
    >
    > warsztatu, hotelu gdzieďż˝ tam w Polsce (by nie powiedzieďż˝ na zadupiu bo kogoďż˝
    >
    > jeszcze obra��). Dzwoni� przyjad� naprawi� itd.

    Obawiam sie, ze tak to sie nieda / nie oplaci sie...\

    1. Zazwyczaj assistance mozna wykupic na pojazdy max 10 letnie
    2. Jak cos padnie to raczej nie naprawiaja (pomijajac drobne awarie, ktore byle
    miejscowy kowal naprawi) tylko holuja do jakiegos warsztatu stosunkowo blisko... i
    dalej radz (i plac) sobie sam...

    Lepiej juz CB radio kupic :) - w razie czego latwo dostac namiary na warsztat +
    pewnie jakies holowanie / lawete tez da sie zamowic

    WS

  • 5. Data: 2014-04-24 22:09:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

    Lepiej juz CB radio kupic :) - w razie czego latwo dostac namiary na
    warsztat + pewnie jakies holowanie / lawete tez da sie zamowic
    --
    Ja bym na 112 zadzwonił

  • 6. Data: 2014-04-25 09:29:30
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    Lepiej juz CB radio kupic :) - w razie czego latwo dostac namiary na
    warsztat + pewnie jakies holowanie / lawete tez da sie zamowic

    --------------------

    CB nie kupie bo jadę z dziećmi a na CB za dużo bluzg leci. Mało kulturalny
    naród jest ;)

  • 7. Data: 2014-04-25 11:53:39
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-04-24 07:07, mz pisze:

    > ----------- Jadę Zafirą z 2003 r. Nie boję się tylko nie uśmiecha mi się
    > szukać warsztatu, hotelu gdzieś tam w Polsce (by nie powiedzieć na
    > zadupiu bo kogoś jeszcze obrażę). Dzwonię przyjadą naprawią itd.

    i jeszcze za naprawę nie zapłacisz? :) jak znajdziesz takie
    ubezpieczenie to daj znać, kupię rzęcha i pojadę w Polskę, niech
    wyremontują mi go za darmo :)
    chyba że chcesz płacić za pomoc w znalezieniu - za 100zł mogę sprzedać
    ci NicCasco być dla ciebie pod telefonem i w razie czego znaleźć ci
    warsztat i hotel (jak znajdziesz 10 znajomych którzy zapłacą mi po
    100zł, to będziesz miał u mnie NicCasco za free :)

    Łukasz

  • 8. Data: 2014-04-25 12:53:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyjadą wezmą na lawetę i naprawią (jak się da to na miejscu) w
    > między czasie dadzą jakiś hotel. Ot marzenie .... ;)

    Assistance sie to nazywa, wiele firm oferuje, czesto "za darmo".
    Ale kosztow naprawy chyba zadna nie pokrywa - tylko lawety/hotel/auto
    zastepcze.

    >Nie obraź się. Zamiast ubezpieczenia bym zrobił przegląd samochodu.
    >Cała Polska wte i wewte to półtora tys km. Taką trasę robię co pare
    >miesięcy a kiedyś dużo częściej. Czym Ty jeździsz, że się boisz?

    No wlasnie - jezdzisz, jezdzisz, i nie dopuszczasz mysli ze sie
    zepsuje :-)
    A przeciez kiedys sie przytrafi.
    A przeciez nie musi byc awaria, mozna np troche auto poobijac, albo
    dwie opony przebic.

    J.,
    co sie trzy razy przesiadal z auta na lawete, i to byla nowka sztuka,
    serwisowana.
    Ale assistance nie mam, i prywatnie nie musialem korzystac, :-)

  • 9. Data: 2014-04-25 20:26:12
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > serwisowana.
    > Ale assistance nie mam, i prywatnie nie musialem korzystac, :-)

    Ależ oczywiście, że były przygody! Kilka razy laweta, sznurek, samodzielne
    naprawy, szukanie górki do parkowania, telefon do przyjaciela itp. Ale to
    wszystko człowieka hartuje :)
    Wojtek

  • 10. Data: 2014-04-27 12:54:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 20:26:12 +0200, wowa napisał(a):

    > Ależ oczywiście, że były przygody! Kilka razy laweta, sznurek, samodzielne
    > naprawy, szukanie górki do parkowania, telefon do przyjaciela itp. Ale to
    > wszystko człowieka hartuje :)

    Aha, i "czym ty jezdzisz, ze sie boisz".

    A w ramach hartowania - to gdzie zadzwonic po pomoc ?

    J.