    From: Link Cztery <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ubezpieczenie w Link4 - gdzie haczyk?
    Date: Thu, 15 Sep 2011 07:12:46 -0700 (PDT)

    On Sep 14, 10:31 am, MM <k...@g...pl> wrote:
    > Dnia 14-09-2011 o 09:16:33 <k...@o...pl> napisa (a):

    > Tak wiem, ale gdzie czyta em e jaki ubezpieczyciel chcia pieni dzy za
    > wydanie takiej karty...

    MM, zakres polis AC jest zróżnicowany, a zróżnicowanie uzależnione od
    ceny.
    Nie oznacza to jednak, że niższa cena AC = mniejszy zakres, więcej
    wyłączeń etc.
    Oprócz wymienionych przez ciebie czynności, przed zawarciem umowy na
    polisę odwiedź naszą stronę (dział "Pobierz pliki i OWU") i zapoznaj
    się z zakresem polisy, tj.:
    - sumą ubezpieczenia,
    - obowiązkami ubezpieczonego
    - czy jest zapis o minimalnej wysokości szkody, która może zostać
    usunięta
    Wspomniana przez Ciebie Zielona Karta będzie dołączana gratisowo do
    pakietu OC+AC, musisz ją jedynie aktywować przed wyjazdem.

    Jeśli miałbyś dodatkowe pytania, zachęcam do kontaktu ze mną poprzez
    oficjalny blog Link4.