    From: tmar <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Umowa kupna sprzedaży samochodu.
    Date: Tue, 20 Jul 2010 21:35:17 +0200

    W dniu 2010-07-20 21:13, Rafał Młynarski pisze:
    > Witam,
    >
    > W najbli?szym czasie bede kupowa? samochód. Pierwszy, po raz pierwszy.
    > Znalaz?em w sieci wzór umowy i jedna kwestia nie jest dla mnie jasna.
    >
    > "... a w szczególno?ci op?at? podatku od czynno?ci cywilno prawnych
    > obci??aj?... "

    to jest podatek od czynności cywilno prawnych czyli dotyczy umowy kupna
    sprzedaży. Obowiązek od jakiegoś czasu spoczywa tylko na kupującym.
    Wypełnia się druk PCC-3 i płaci do US bodajże 2% od wartości umowy.
    Jeśli dostaniesz fakturę vat na samochód to nie musisz tego płacić

    > Druga sprawa do jak jest z OC/AC auta które kupie, czy moge jeszcze jaki?
    > czas na nim je 1/4 dziae? Ile? Jak szybko musze go ubezpieczyae?

    oc przechodzi na nowego właściciela, ale TYLKO OC. Jeżeli chcesz zmienić
    to masz 30 dni na wypowiedzenie.

    TMarX