  • 11. Data: 2016-04-14 09:20:31
    Temat: Re: Urwana(?) świeca żarowa
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-04-13 o 19:17, neoniusz pisze:

    > To nic nie zmienia. Swiece zarowe wygladaja tak samo. I tak samo sie
    > ukrecaja.

    Być może i tak, ale samo wykręcanie takich świec, to już chyba nie.. Aż
    trudno sobie wyobrazić aby w jakimś innym aucie był jeszcze gorszy
    dostęp nich niż w Matrixie.

  • 12. Data: 2016-04-14 09:38:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2016-04-13 o 19:48, neoniusz pisze:

    > Zobacz sobie
    >
    > http://player.pl/programy-online/samochod-marzen-kup
    -i-zrob-odcinki,918/odcinek-12,mercedes-w210,S07E12,
    50324.html?atpl#play

    > od 16:00

    Dzięki. Przy tym Mercu wydaje się to proste. Niestety w Matrixie nie ma
    tak dobrego dostępu, i raczej na pewno nie pójdzie tak łatwo.

  • 13. Data: 2016-04-14 11:30:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Być może i tak, ale samo wykręcanie takich świec, to już chyba nie.. Aż
    > trudno sobie wyobrazić aby w jakimś innym aucie był jeszcze gorszy
    > dostęp nich niż w Matrixie.
    oejrzalem zdjecia - faktycznie szybciej głowicę zdjąć:)

  • 14. Data: 2016-04-15 10:17:46
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-04-14 o 11:30, sirapacz pisze:

    > oejrzalem zdjecia - faktycznie szybciej głowicę zdjąć:)

    Szczęściem w nieszczęściu jest to że do tej ukręconej jest jaki taki
    dostęp.

  • 15. Data: 2016-04-17 18:19:50
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 13 Apr 2016 21:40:31 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Za to problem niesygnalizowania awarii świecy żarowej już nie...

    W wielu autach dostaniesz info o awarii dopiero wtedy, gdy padną
    wszystkie świece.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2016-04-19 20:42:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-17 o 18:19, j...@i...pl pisze:

    > W wielu autach dostaniesz info o awarii dopiero wtedy, gdy padną
    > wszystkie świece.

    W innych z kolei dostaniesz infografikę spalonej świecy jak Ci się
    żarówka od stopu przepali ;)

    Lewis