    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 26 Feb 2015 11:56:22 -0800 (PST)
    <b...@g...com>
    <mcnqdn$508$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Uszczelnianie chłodnicy
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 19:59:05 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    łożyska. Łożyska kulkowe marnie i krótko pracują jak są smarowane glikolem z wodą.
    Zatarło się łożysko w pompie. Związku z nalaniem płynu do uszczelniania nie maiło to
    zdarzenie żadnego. To tylko pech.Jedyna usterka jaka może się trafić po nalaniu
    proszku jaki kupiłem i nasypałem to zamulenie chłodnicy i nagrzewnicy. Ale tylko w
    jednym przypadku. Jak będzie użyty niezgodnie z instrukcją. Jak z płynami nie wiem bo
    nie używałem.

    w ciało stałe jak spełnionych jest naraz kilka warunków. Te warunki to odpowiednia
    temperatura i brak powietrza a konkretnie tlenu. W chłodnicy jest temperatura ale nie
    ma tlenu.

    > Bajek ciąg dalszy.
    > 1. Skoro się nie osadza to jak uszczelnia ?
    > 2. W rurkach chłodnicy nie ma tlenu przy odpowiednim poziomie płynu.
    > 3. Przy nieodpowiednim poziomie tlen może być w rurkach.
    > Zacznij czytać co wysyłasz i zacznij zawijać wiersze.
    >

    > Pozdrawiam

    Dlatego napisałem żeby przeczytać instrukcję. Jak tobie się wydaje ze to uszczelnia
    dlatego że się osadza na wszystkim to głupi umrzesz. Mnie nic do tego co sobie
    ubrdasz.