  • 1. Data: 2015-02-25 21:48:41
    Temat: Uszczelnianie chłodnicy
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Czy te płyny do uszczelniania chłodnicy to działają ?

    Tracę może z 0,5l płynu na miesiąc, a z racji rocznika szkoda mi pakować
    kasy w wymianę chłodnicy.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-02-25 22:10:48
    Temat: Re: Uszczelnianie chłodnicy
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 25 lutego 2015 21:48:41 UTC+1 użytkownik Radek D napisał:
    > Czy te płyny do uszczelniania chłodnicy to działają ?
    >
    > Tracę może z 0,5l płynu na miesiąc, a z racji rocznika szkoda mi pakować
> [...]
    Płyny nie wiem. Użyłem w dwóch samochodach amerykańskiego proszku. Dwa lata i nie
    ubywa płynu w żadnym. Trzeba trzymać się ściśle instrukcji.

  • 3. Data: 2015-02-25 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Radek D r...@p...onet.pl ...

    > Czy te płyny do uszczelniania chłodnicy to działają ?
    >
    > Tracę może z 0,5l płynu na miesiąc, a z racji rocznika szkoda mi pakować
    > kasy w wymianę chłodnicy.

    A ile te płyny kosztują?
    Bo chłodnice ogólnie sa dosc tanie...

  • 4. Data: 2015-02-25 23:06:35
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 25 lutego 2015 23:00:00 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Radek D r...@p...onet.pl ...

    > A ile te płyny kosztują?
    > Bo chłodnice ogólnie sa dosc tanie...

    To co kupiłem kilka złotych. Na dwa samochody zużyłem pół opakowania.

  • 5. Data: 2015-02-25 23:08:27
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > A ile te płyny kosztują?
    > Bo chłodnice ogólnie sa dosc tanie...
    jakis taki presto czy preston zanabyty na stacji wlalem.
    zadzialal.
    ale jak sie przegnie z tymi plynami to moze sie przytkac nagrzewnica.
    u mnie ok i z jednym i z drugim.

  • 6. Data: 2015-02-25 23:43:39
    Od: adam <a...@w...pl>

    > ale jak sie przegnie z tymi plynami to moze sie przytkac nagrzewnica.

    Nie tylko nagrzewnica, chłodnica też, trzeba obserwować temperaturę

  • 7. Data: 2015-02-25 23:50:12
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > jakis taki presto czy preston zanabyty na stacji wlalem.
    > zadzialal.
    > ale jak sie przegnie z tymi plynami to moze sie przytkac nagrzewnica.
    > u mnie ok i z jednym i z drugim.

    tak jak kogutek pisal- proszek jest ok, kiedys kumpel wlal plyn, piana sie
    jakas z tego zrobila, termostat zawalilo i sie zagotowal....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2015-02-26 00:02:14
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Radek D" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy te płyny do uszczelniania chłodnicy to działają ?

    Wlałem, uszczelniło wyciek. Po paru miesiącach strzelił rozrząd (jeszcze w
    tym samym roku, w którym był zmieniany). Strzelił, bo uszczelniacz
    zatarł/zakleił pompę wody.

  • 9. Data: 2015-02-26 00:15:22
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 00:02:20 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
> [...]
    >

    > Wlałem, uszczelniło wyciek. Po paru miesiącach strzelił rozrząd (jeszcze w
    > tym samym roku, w którym był zmieniany). Strzelił, bo uszczelniacz

    według mnie brak związku przyczynowo skutkowego. Co niby w pompie wody może zakleić
    uszczelniacz?

  • 10. Data: 2015-02-26 01:33:50
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 00:15:24 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > według mnie brak związku przyczynowo skutkowego. Co niby w pompie wody może zakleić
    uszczelniacz?
    np łopatki pompy