  • Data: 2018-08-23 21:27:51
    Temat: Re: Uszkodzone podłużnice
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-21 15:31, kamil wrote:
    > Witam
    > Jak poznać czy podłużnice są całe i nie były prostowane ? Da sie ocenic
    > na oko po zdjeciu osłony pod silnikiem ?

    jak sie da to sie da a jak nie to nie...

    w prostowanie podluznic malo kto sie bawi - prosciej wspawac cwiartke

    a wyprostowane mozna tez zaszpachlowac i pomalowac tak ze okiem nic nie
    zdzialasz

    ktos tu kiedys wrzucal ruska stronke na ktorej byla dokumentacja napraw
    aut ktore byly skladane z pieciu a efekt byl na tyle dobry ze ja dal bym
    sie nabrac bez problemow