  • Data: 2010-06-27 17:24:04
    Temat: Re: Utrata prawa jazdy na zawsze
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-27 17:17, MadMan pisze:

    > Czy to jest jedna z proponowanych zmian?

    "Na ostatnim szkoleniu w WORD (tym takim na -6 punktów) w WORD
    w Poznaniu pan policjant z prewencji mówił, ze planują zrobić
    coś takiego, że po przekroczeniu 25 punktów kierujący zostaje
    skierowany na obowiązkowe i bezpłatne szkolenie do WORD.
    I po takim szkoleniu punkty się zerują. Ale jeśli w ciągu
    następnych 5 lat przekroczy 25 punktów, to zatrzymują uprawnienia
    dożywotnio. Jeśli ktoś robi więcej niż 50000 km rocznie to IMO
    bardzo trudno jest nie złapać tych 5 punktów w ciągu roku. "

    Tak zrozumiałem wywód pana policjanta z prewencji.
    Już nie będzie dobrowolnych szkoleń w WORD aby odjąć sobie
    6 punktów nie częściej niż raz na pół roku itp.
    Tak myślę, ze w ciągu 6 lat bardzo dużo ludzi straci PJ.
    Chyba, ze ktoś się zorientuje, że przesadzili.