  • 11. Data: 2011-03-01 09:52:51
    Temat: Re: Uwaga Na Sklep MOTOSKY Warszawa
    Od: Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com>

    Będzie ciężko,gdyż chłopak pewnie długo nie wyjdzie na przepustkę.
    Mam w rodzinie prawników i już ruszyliśmy akcję dochodzenia swoich praw
    itd.
    Nie można odpuszczać takim ludziom bo oszukają następnych szlachetnych
    motocyklistów.
    A następne moto rozbiorę na części w autoryzowanym serwisie i nawet
    lusterkom zastosuję USG.

    maridernapisal

  • 12. Data: 2011-03-01 10:43:02
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kazdy idiotyzm staje sie kiedys normalna rzecza, musi go tylko uzywac
    > wystarczajaca ilosc osob przez wystarczajaca ilosc czasu.

    Ergo zły pieniądz wypiera lepszy...

    --
    Glub SW-T400

  • 13. Data: 2011-03-01 10:48:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-01, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Ergo zły pieniądz wypiera lepszy...

    Nooo. Niedlugo powiesz "poszedlem" a uslyszysz "mowi sie poszlem, wiesniaku,
    poszlem"...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-03-01 10:58:31
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    >Ależ oczywiście, że znaczy. Kwestia rejestru językowego, jakiego używamy.

    Faktycznie, niektorzy motocyklisci posluguja sie na codzien jezykiem
    wylacznie literackim;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2011-03-01 12:48:42
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 11:58:31 +0100, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    [...]
    > Faktycznie, niektorzy motocyklisci posluguja sie na codzien jezykiem
    > wylacznie literackim;)

    Azaliż była to wasza mać? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 16. Data: 2011-03-01 14:18:59
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nooo. Niedlugo powiesz "poszedlem" a uslyszysz "mowi sie poszlem, wiesniaku,
    > poszlem"...

    Tych czasów się boje...

    "Pan zdanża i Ja zdanżam"

    --
    Glub SW-T400

  • 17. Data: 2011-03-01 18:45:27
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-03-01 15:18, Glub wrote:

    > Tych czasów się boje...
    >
    > "Pan zdanża i Ja zdanżam"

    uwielbiam czytać p.r.m gdzie to można się dowiedzieć o fachowości i
    uczciwości komisu na podstawie analizy słowa motor :-D

    a swoją drogą to serwis maja na podobnym poziomie gs 500 zdecydowanie
    ich przerósł..

    szkoda, że nieuczciwy sprzedawca czy to motocykla czy samochodu nie
    ponosi za swoje działa żadnych konsekwencji i działa to na zasadzie
    udało się wpieprzyć jeleniowi to fajnie.. nie, to będzie następny..

    --
    jeDrASS

  • 18. Data: 2011-03-02 10:48:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    jeDrASS napisał(a):
    > a swoją drogą to serwis maja na podobnym poziomie gs 500 zdecydowanie
    > ich przerósł..

    Smiejta sie, ale GS500 jest pojebany serwisowo. Mnie tez w prostych
    sprawach przerosl i zadziwil. Badziew jakich malo...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2011-03-02 10:49:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-02, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Smiejta sie, ale GS500 jest pojebany serwisowo. Mnie tez w prostych
    > sprawach przerosl i zadziwil. Badziew jakich malo...

    A tak serio to co tam skomplikowanego tak jest? Oprocz tego ze to Suzuki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-03-02 11:22:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A tak serio to co tam skomplikowanego tak jest? Oprocz tego ze to Suzuki?

    Zobacz se sam kranik i ilosc przewodow do niego podlaczonych. A po
    telefonie do przyjaciela dowiesz sie jeszcze ze to ma drugi kranik
    dostepny jedynie dla raczek wczesniaka.
    Cwiczylem dwa takie GSy, jeden po byle przewrotce byl nie do odpalenia.
    Mam swiadkow. Motocykl niedowiary....

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead