  • 1. Data: 2011-02-27 09:35:51
    Temat: malowanie pługa, jaki koszt?
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    witam, przymierzam się do zakupu pługa do Horneta, znalazłem kilka na
    allegro i interesuje mnie z jakimi kosztami trzeba się liczyć , żeby
    pomalować go w kolorze mojego moto?
    Coś takiego :
    http://allegro.pl/spojler-plug-honda-hornet-600-900-
    98-05-dr320-i1456584080.html

    Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale jeśli tak to interesuje mnie malowanie w
    kolorze żółtym takim w jakim jest żółty Hornet.

    Pzdr
    R2

  • 2. Data: 2011-02-27 14:11:58
    Temat: Re: malowanie pługa, jaki koszt?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "R2" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 0.html Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale jeśli tak to interesuje mnie
    > malowanie w kolorze żółtym takim w jakim jest żółty Hornet.

    Średnokumaty szympans pomaluje Ci to za flaszkę. Chyba, że lubisz wyrzucać
    kasę to szukaj maverików...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-02-27 17:43:29
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Średnokumaty szympans pomaluje Ci to za flaszkę. Chyba, że lubisz wyrzucać
    > kasę to szukaj maverików...

    Maverick to artysta ale myślę, że do pomalowania takiego pługa wystarczy
    zwykły lakiernik.

    Pzdr
    R2

  • 4. Data: 2011-02-27 18:04:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > "Grzybol" <g...@w...pl> wrote
    > Maverick to artysta ale myślę, że do pomalowania takiego pługa wystarczy
    > zwykły lakiernik.
    > Pzdr
    > R2

    Myślę, że takiego pługa byś walnął sprayem. Jest spray bezbarwny z
    utwardzaczem na wierzch. Dobrze trzyma, nie rysuje się. Puszka z taką
    zawleczką jak granat, wyciągasz zawleczkę, mieszasz i pryskasz na wierzch. A
    psiknąć kawałek pługa żółtym sprawem najpierw, to też chyba żadna filozofia.
    Jak odtłuścisz i walniesz kilka warstw, delikatnie bez zacieków, to będzie
    git. Ja bym nie przeżywał i do "artystów" nie latał:-) Pozdrawiam.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-02-27 18:37:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-27 19:04, Grzybol pisze:
> [...]
    > Jak odtłuścisz i walniesz kilka warstw, delikatnie bez zacieków, to będzie
    > git. Ja bym nie przeżywał i do "artystów" nie latał:-) Pozdrawiam.

    Z doswiadczenia wiem iz elementy z laminatu trzeba przed malowaniem
    przygotowac: powiercic, podocinacgdzieniegdzie polozyc ciut szpachlowki,
    wyszlifowac. Wiec jesli ktos nie ma o tym pojecia to samo prysniecie
    sprayem urody temu motocyklu nie doda.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2011-02-27 20:37:20
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-02-27 10:35, R2 pisze:

    > Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale jeśli tak to interesuje mnie
    > malowanie w kolorze żółtym takim w jakim jest żółty Hornet.

    Dopasuj pług do motocykla, przygotuj go pod malowanie i pryśnij sprayem
    (są firmy, które dobierają farbę a następnie pakują ją do pojemnika
    ciśnieniowego).
    Dla zabezpieczenia połóż na to jeszcze jakiś klar (dobrze by było aby
    był chemoutwardzalny) - też można kupić w spraju.

    Po kilkuset km pług będzie wyglądał tak samo, niezależnie czy wydasz na
    jego malowanie 100 czy 500zł.

    --
    M.

  • 7. Data: 2011-02-28 12:52:25