  • Data: 2013-03-04 21:15:05
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 21:09:38 +0100 osobnik zwany
    v...@i...pl napisał:

    > Nie, na żywo.
    > Każdy ze zdrowymi oczami może sam stwierdzić, czy go światło razi czy
    > nie i parę innych spraw.

    arbitrowe lampy widziałem tyko na zdjeciu więc bez pomiarów to nic nie
    stwierdzisz.

    do tego niezależnie od twojej subiektywnej oceny są obecnie pewne
    przepisy, które mówią jak ma być. Chcesz zmieniać to lobbuj za zmianą. Bo
    na razie takie przeróbki legalne nie są.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?