  • 1. Data: 2013-02-17 21:23:04
    Temat: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=YMjf4B8VEDk

    Nareszcie biorą się za oślepiaczy.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2013-02-17 21:33:31
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 17 Feb 2013 21:23:04 +0100, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=YMjf4B8VEDk

    >Nareszcie biorą się za oślepiaczy.

    Jak to mówią, jedna jaskółka wiosny nie czyni. Ale nie mam nic
    przeciwko.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-02-17 21:55:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-17 21:23, Irokez pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=YMjf4B8VEDk

    > Nareszcie biorą się za oślepiaczy.

    Czy się biorą to się okaże w czasie.

    A na marginesie dziwię się że on przyjął mandat jeżeli auto nie jego.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 4. Data: 2013-02-17 22:13:51
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-02-17 21:23, Irokez pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=YMjf4B8VEDk

    > Nareszcie biorą się za oślepiaczy.

    Haha ciekawe jakie mająkompetencje w tej dziedzinie, żeby stweirdzić,
    czy dany reflektor jest przystosowany, czy nie...
    I jeszcze mandat 200 - ja bym nie przyjal, jawne naciaganie kierowcy.
    --
    venioo

  • 5. Data: 2013-02-17 22:13:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-17 21:55, Krzysztof 45 pisze:

    > Czy się biorą to się okaże w czasie.
    > A na marginesie dziwię się że on przyjął mandat jeżeli auto nie jego.

    właśnie dobrze zrobił.

    Gdyby nie przyjął sprawa poszłaby do sądu gdzie usłyszałby, że zarzut
    prowadzenia samochodu niezdatnego do jazdy był słuszny. Jedyne na co
    mógłby liczyć to mniejszą karę.

    Przyjmując mandat pójdzie do szefa i poprosi o zwrot kwoty gdyż samochód
    którym dostał polecenie się poruszać nie nadawał się do jazdy.

  • 6. Data: 2013-02-17 22:14:43
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-02-17 21:55, Krzysztof 45 pisze:

    > A na marginesie dziwię się że on przyjął mandat jeżeli auto nie jego.

    Miał nie przyjąć? Ktoś inny niż on prowadził niesprawne auto?

    Jak biorę firmowego, to zanim wyjadę - odpalam i sprawdzam, czy wszystko
    świeci jak ma świecić i czy nie ma czegoś, co się ewidentnie rzuca w
    oczy jako niesprawne.
    Jak trzeba jechać gdzieś, a wiem, że jest sp*ny (albo np. jest środek
    stycznia, a nie ma zimówek) - wysyłam młodego, on nie ma oporów: szef
    każe, to się jedzie ;)

  • 7. Data: 2013-02-17 22:16:23
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-02-17 22:13, v...@i...pl pisze:
> [...]
    > czy dany reflektor jest przystosowany, czy nie...
    > I jeszcze mandat 200 - ja bym nie przyjal, jawne naciaganie kierowcy.

    Ale do tego nie trzeba być diagnostą, wystarczy podstawowe
    przeszkolenie: na kloszu oznaczenie żarnika halogenowego, a świecidła
    zasilają przetwornice, zresztą pięknie widoczne ;)

  • 8. Data: 2013-02-17 22:18:46
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-02-17 22:16, scobowski pisze:

    > Ale do tego nie trzeba być diagnostą, wystarczy podstawowe
    > przeszkolenie: na kloszu oznaczenie żarnika halogenowego, a świecidła
    > zasilają przetwornice, zresztą pięknie widoczne ;)

    Hmmm. A ciekawe jak producent mial zrobic oznaczenia na kloszu, jak
    jeszcze nie wymyslono wtedy xenonow, a reflektor konstrukcyjnie nadaje
    się do stosowania zarowek wyladowczych?

    --
    venioo

  • 9. Data: 2013-02-17 22:25:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-17 22:13, PlaMa pisze:

> [...]
    >
    > Przyjmując mandat pójdzie do szefa i poprosi o zwrot kwoty gdyż samochód
    > którym dostał polecenie się poruszać nie nadawał się do jazdy.

    Sąd by mnie uniewinnił z tego mandatu.
    Może Ty, ale ja nigdy nie sprawdzałem oznaczeń reflektora z jego
    posiadanymi żarówkami od osoby której zdarzyło mi się pożyczyć auto.
    Jeszcze innych podobnych sprawdzań trzeba by było zrobić sporo, może i
    włącznie z pojechaniem do diagnosty. Paranoja.

    Pożyczam auto z aktualnymi badaniami i wszystko w temacie. Właściciel
    powinien być ukarany.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 10. Data: 2013-02-17 22:41:10
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-17 22:18, v...@i...pl pisze:
    > Hmmm. A ciekawe jak producent mial zrobic oznaczenia na kloszu, jak
    > jeszcze nie wymyslono wtedy xenonow, a reflektor konstrukcyjnie nadaje
    > się do stosowania zarowek wyladowczych?

    Jeśli nie ma oznaczenia to znaczy, że się nie nadaje - proste.