  • Data: 2014-10-14 06:54:58
    Temat: Re: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 Oct 2014 08:59:58 GMT, Budzik napisał(a):
    > Ale jak jezdziłem pare lat temu A4 to pamietam, ze tam jednak należało
    > jezdzić troche wolniej a to przez nierówną nawierzchnie,

    Jesli masz na mysli plyty, to zlikwidowali je dawno temu.
    No - nie wszystkie, z Berlina radze wybrac inna droge :-)

    > a to przez waskie pobocze lub jego brak,

    A co Ty - poboczem jezdzisz ? :-)

    Owszem, miedzy Wroclawiem a Legnica pasa awaryjnego brak, znaki
    ograniczaja do 110 ... ale ludzie szybciej jezdza. I uwazac trzeba
    raczej na pare samochodow z kamerami :-)

    > a to przez wzniesienia a to wreszcie przez nateżenie ruchu.
    > Nie widze nic złego w jezdzeniu autostrada ile fabryka dała, ale wszystko
    > trzeba robił z głową.
    > Tymczasem to co czasami widuje sprawia, iż mam wrażenie, ze niektorzy
    > kierowcy przenoszą doświadczenia z playstation na ulice zapominając, ze tu
    > nie mają kodów na niesmiertelnosc...

    Na autostradzie ?

    No owszem, wyprzedza taki ciezarowke, a przeciez kazda z nich moze
    zabic :-)

    J.